سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ فروردین ۱۳۹۷ در ۵:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

نادر طالب‌زاده مدرس کارگاه «دارالفنون» جشنواره جهانی فیلم فجر شد

talebzadeh

برنامه کارگاه‌های بخش «دارالفنون» سی‌و‌ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه اعلام شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، نخستین کارگاه روز سوم فعالیت بخش «دارالفنون» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر به روبرتو پرپینانی تدوینگر سینما اختصاص دارد که درباره تدوین فیلم صحبت می کند. این کارگاه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱ در سالن شماره چهار چارسو برگزار می شود.

همچنین ساعت ۱۱:۳۰ نادر طالب زاده نویسنده، پژوهشگر و منتقد ایرانی کارگاهی درباره سینمای جهان در سالن شماره چهار چارسو خواهد داشت.

کارگاه سوم ساعت ۱۶:۲۰ برگزار می شود که در این کارگاه یورن دونر منتقد، تهیه کننده، کارگردان و بازیگر فنلاندی در سالن شماره سه چارسو درباره مساله کارگردانی و تولید فیلم در سینما مطالبی را مطرح می کند.

بخش «دارالفنون» جشنواره از روز ۲۸ فروردین با کارگاه های نغمه ثمینی و مهران کاشانی شروع شده است. مدیریت این بخش را مازیار میری برعهده دارد.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>