سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۹ ق.ظ چاپ مطلب
استقبال مردم از طرح سازمان سینمایی سوره/

بلیت نیم بها به سینما سپیده رونق مضاعف داد

sepideh

مدیر سینما سپیده از رونق مضاعف این سالن پس از اجرای طرح بلیت نیم بها خبر داد.

مدیر سینما سپیده از رونق مضاعف این سالن پس از اجرای طرح بلیت نیم بها خبر داد.

حسین کشاری به سوره سینما گفت: طرح نیم بها شدن بلیت برای دانشجویان از مدتی پیش آغاز شده بود و به همین دلیل«حوض نقاشی» با فروش بسیار بالایی در سالن ما مواجه شد و حتی در حالی آن را از پرده پایین آوردیم که همچنان در حال جذب مخاطب بود، اما به دستور شورای صنفی صنفی نمایش باید آن را جایگزین می کردیم و حالا هم «گذشته» با استقبال وسیعی رو به رو شده و مردم مرتب از ما در مورد زمان نیم بها شدن بلیت ها برای کل تماشاگران سوال می کنند.

وی در ادامه افزود: سالن ما نیازی به بازسازی ندارد و تنها باید نمای بیرونی آن را مرمت و زیباسازی کنیم. بعد از نصب تابلو و انجام اموری از این دست که تا هفته آینده انجام می شود، طرح بلیت نیم بها را شروع می کنیم. سالن کوچک سینما سپیده تا مدتی پیش به اکران فیلم های به اصطلاح مخاطب خاص اختصاص داشت و مدتی است فیلم های معمولی را در آن روی پرده می آوریم.

مدیریت سینما سپیده درباره ارزیابی اکران بهار توضیح داد: برای سالن ما همه چیز به خوبی پیش رفت. خرید بلیت ۲۵۰۰ تومانی به جای بلیت ۵۰۰۰ تومانی شاید در نگاه اول سود چندانی را برای تماشاگر در نظر نیاورد، اما در نظر بگیرید اگر بنا باشد یک خانواده ۵ نفری با هم به سینما بیایند مبلغی که صرفه جویی می کنند می تواند قابل توجه باشد.

حسین کشاری در پاسخ به این سوال که پیش بینی او از اکران تابستان چیست، گفت: حتی با وجود اینکه تا دو هفته دیگر ماه مبارک رمضان شروع می شود، فکر می کنم همچنان مخاطبان خودمان را حفظ خواهیم کرد. سال گذشته حوزه هنری طرح اذان تا اذان را پیاده نکرد، اما در صورتی که امسال آن را اجرا کند فکر می کنم روزهای خوبی در انتظارمان باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>