سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ خرداد ۱۳۹۷ در ۴:۳۵ ب.ظ چاپ مطلب

حسین قاسمی‌جامی سریال «سکسکه» را برای شبکه نمایش خانگی می‌سازد

ghasemi-jami

حسین قاسمی‌جامی بزودی سریال ویدئویی «سکسکه» را در لوکیشنهای تهران و بومهن جلوی دوربین خواهد برد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، تاکنون از میان بازیگران حضور نگار فروزنده و نفیسه روشن در این سریال قطعی شده است و انتخاب سایر بازیگران اصلی نیز همچنان ادامه دارد.

تهیه کنندگی «سکسکه» را که یک کمدی اجتماعی است، حسن کیوان پور از کارآفرینان برتر و باسابقه در حوزه صنعت،دانشگاه و هنر بر عهده دارد.این فیلم قرار است از اوایل تیر ماه کلید بخورد.

حسین قاسمی جامی که ساخت سریال «سیمرغ» و فیلمهای «به بادبادک‌ها شلیک نکنید»، «پی ۲۲»،«پیتزا مخلوط»،«خروس بی محل»،«زمزمه بودا» و … را در کارنامه دارد، فیلمنامه سریال «سکسکه» را با همکاری مهنوش شیخی نوشته است.

سایر عوامل پروژه عبارتند از:مدیر تولید و برنامه ریز:محسن کریمیان، مدیر صدابرداری:حمید سلیمانزاده منفرد، مدیر تصویربرداری:احسان اسکندری، طراح گریم:حسین اردستانی، مدیر تدارکات و دستیار تولید: میثم اکرمیه، گروه کارگردانی:عبدا… رفیعی،بهاره راستگو،منشی صحنه: مریم مرادی، حمل و نقل و دستیار تدارکات: محسن ناصری،دستیار لباس: افسانه براتیان،دستیار صحنه:شهروز صیادی و مشاور رسانه ای:هادی داداشی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>