سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ خرداد ۱۳۹۷ در ۳:۴۰ ب.ظ چاپ مطلب

موافقت با عرضه هفت اثر/ فیلم «زرد» به شبکه نمایش خانگی می‌آید

zard

شورای صدور پروانه نمایش خانگی سازمان سینمایی با عرضه هفت اثر از جمله «زرد» ساخته مصطفی تقی‌زاده موافقت کرد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان امور سینمایی و سمعی بصری، در جلسه اخیر شورای پروانه نمایش خانگی که با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد، با عرضه سریال های «ساخت ایران فصل ۲ قسمت۷» به تهیه کنندگی مشترک منصورسهراب پور و سید امیر پروین حسینی و کارگردانی برزو نیک نژاد ، «گلشیفته قسمت ۱۳» به تهیه کنندگی علی اکبر نجفی و کارگردانی بهروز شعیبی موافقت شد.

همچنین در این جلسه برای فیلم های سینمایی ایرانی؛ «پرسه در مه» به تهیه کنندگی جواد نوروز بیگی و کارگردانی بهرام توکلی، «آپاندیس» به تهیه کنندگی  مقصود جباری و کارگردانی حسین نمازی، «زرد» به تهیه کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی مصطفی تقی‌زاده، «صفر تا سکو» به تهیه کنندگی مشترک مهتاب کرامتی و فاطمه ابوالقاسمی و کارگردانی سحر مصیبی و «مسلخ» به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر نصیری پروانه نمایش خانگی صادر گردید.

این گزارش می افزاید: با عرضه هفت عنوان فیلم خارجی ، پنج عنوان فیلم مستند و آموزشی  و سه عنوان فیلم مراکز فرهنگی و جشنواره ها موافقت به عمل آمد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>