سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۷ در ۱:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» به زنجان رسید

fasle sheidayi

شانزدهمین فصل از اجرای نمایش بزرگ میدانی و چند‌رسانه‌ای «فصل شیدایی» از پنجم تا چهاردهم مردادماه در زنجان روی صحنه می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط­ عمومی فصل شیدایی، نمایش بزرگ میدانی و چندرسانه­ای «فصل شیدایی» از «هبوط حضرت آدم» تا «ظهور امام زمان(عج)» و همچنین سیر «انقلاب اسلامی»، که پیش از این در پانزده استان کشور اجرا شده بود، این­بار به­ مدت ۱۰ شب در زنجان به نمایش در می­آید.

این نمایش از پنجم تا چهاردهم مردادماه با میزبانی بیش از پنج­هزار نفر از ساعت ۲۰:۳۰ در استان زنجان، انتهای کوی فرهنگ، جنب بازار روز(جمعه بازار) اجرا می­شود.

مسؤل روابط­عمومی فصل­شیدایی گفت: ۱۱ اتّفاق بزرگ تاریخی از جمله هبوط حضرت آدم، غدیرخم، قیام عاشورا، ظهور امام زمان(عج)، همچنین دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و بخش جدید نمایشی «عملیات کربلای۴ و۵» به اجرا گذاشته می­شود.

ورود عموم برای تماشای این نمایش رایگان بوده و علاقمندان می­توانند برای تهیه­ی بلیط به پاتوق کتاب(به نشانی خیابان امام، جنب امامزاده سید ابراهیم)، فروشگاه محصولات ایرانی­اسلامی منهاج(واقع در خیابان سعدی وسط) و مساجد و پایگاه­های مقاومت بسیج سطح شهر مراجعه نمایند.

طراح و کارگردان نمایش بزرگ فصل شیدایی «سعید اسماعیلی» و نویسنده و راوی متون نیز «رسالت بوذری» است. «مؤسسه مُهَنّا» با حمایت و همراهی «سازمان­هنری­رسانه­ای اوج» و  «سپاه انصارالمهدی استان زنجان» به تهیه و تولید این اثر پرداخته­اند.

علاقمندان می­توانند برای اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع­رسانی مؤسسه مهنا به نشانی www.mohanna.ir مراجعه نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>