سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۷ در ۴:۳۲ ب.ظ چاپ مطلب
مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان:

پردیس سینمایی «ساحل» به جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان می‌رسد

hoseini

سیدمصطفی حسینی گفت: بخش عمده بازسازی سینما «ساحل» انجام شده است و این پردیس سینمایی تا زمان برگزاری جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان افتتاح می‌شود.

به گزارش سوره سینما، سیدمصطفی حسینی در ارتباط با زمان به اتمام رسیدن بازسازی سینما ساحل اصفهان اظهار داشت: کار بازسازی سینما ساحل نسبتا به اتمام رسیده و تنها بخشی از خرده‌کاری‌های آن باقی مانده است.

وی افزود: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی کشور تا حدودی به مشکل برخوردیم و به همین دلیل اتمام بازسازی نسبت به زمان وعده داده شده به طول انجامید.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان تاکید کرد: البته بخش عمده بازسازی سینما ساحل انجام شده است و این پردیس سینمایی تا زمان برگزاری جشنواره کودک آماده افتتاح می‌شود.

حسینی با اشاره به استقبال خوب مردم اصفهان از مشاهده فیلم در سینما پس از بازسازی این مکان‌ها به شکل پردیس‌های سینمایی چندسالنه و مدرن مطابق با امکانات روز دنیا ابراز داشت: تقریبا تمامی روزهای هفته با استقبال خوب مردم اصفهان از سینماها روبه‌رو هستیم و بلیت برخی فیلم‌ها به‌ویژه در روزهای سه‌شنبه از روز قبل به شکل کامل رزرو می‌شود.

وی با توجه به کمبود شدید سینما در نقاط مختلف استان و عدم برخورداری برخی شهرستان‌ها مانند خمینی‌شهر از این فضای هنری ابراز داشت: موسسه بهمن سبز حوزه هنری در حال رایزنی با مسئولان مختلف در این شهرستان‌ها برای بازسازی و یا ساخت سینماست و به‌زودی مردم منطقه هشت و ۱۵ شهر اصفهان و دیگر شهرستان‌های فاقد سینما نیز دارای سینما می‌شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان اصفهان با بیان اینکه ۲۵ فروردین امسال سینما در میمه افتتاح شد که از زمان افتتاح با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو بوده، گفت: هزینه بلیت سینما در نقاط کمتر برخوردار استان نسبت به شهر اصفهان کمتر خواهد بود.