سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ مرداد ۱۳۹۷ در ۱:۱۵ ب.ظ چاپ مطلب

اکران تابستانه فیلم‌های کوتاه در ایتالیا

ekran-tabestane

فیلم‌های کوتاه تابستانه که به تازگی اکران‌شان را در گروه هنر‌و‌تجربه آغاز کرده‌اند همزمان در شهر رم ایتالیا به نمایش در خواهند آمد.

به گزارش سوره سینما، آرش عباسی مدیر هنری جشنواره فیلم‌های کوتاه افق‌های ایران Orizzonti dell’Iran که در ایتالیا برگزار می‌شود ضمن اعلام این خبر گفت: «طی رایزنی‌هایی که با مسئولین و کارگردانان اکران عمومی فیلم‌های کوتاه تابستانه داشتیم مقرر شد تور اروپایی این فیلم‌ها از ایتالیا و جشنواره «افق‌های ایران» آغاز شود.»

عباسی افزود: «این فیلم‌ها روز پنجشنبه ۹ آگوست ۲۰۱۸ طی مراسمی در «Palazzo Merulana » شهر رم این فیلم‌ها به نمایش درخواهند آمد و نشستی درباره سینمای کوتاه و فیلم‌های اکران شده با حضور کارشناسان، مدیران این فستیوال هنری و تماشاگران برگزار خواهد شد. »

عباسی ادامه داد: «انجمن فرهنگی ایتالیایی ایرانی «الفبا»، به اتفاق سازمان فرهنگی «Coop Cultura» برگزار کننده جشنواره فیلم افق‌های ایران هستند. همچنین بنای تاریخی «Palazzo Merulana»، به تازگی ترمیم و در اختیار شهروندان رم قرار گرفته است.»

فیلم‌های کوتاه «باران آهسته می‌بارد» به کارگردانی سعید نجاتی، «تناوب» به کارگردانی علی خوشدونی‌فراهانی، «سکوت» به کارگردانی فرنوش صمدی و علی عسگری، «#ساعت_چهار» به کارگردانی عاطفه محرابی، «سایه فیل» به کارگردانی آرمان خوانساریان و «مارلون» به کارگردانی درناز حاجیها ۶ فیلم کوتاهی هستند که از ۱۵ مرداد اکران خود را در سینماهای هنروتجربه آغاز کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیط و تماشای این فیلم‌های کوتاه به لینک http://yon.ir/WgZ0z مراجعه و ۶ فیلم کوتاه برتر دو سال اخیر را در بسته اکران تابستانه فیلم کوتاه تماشا کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>