سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۷ در ۱:۱۷ ب.ظ چاپ مطلب

حضور بیش از ۱۲۰ منتقد و نویسنده سینمایی در نظر خواهی انتخاب بهترین‌های چهل سال سینمای کودک

Montaghedan-Koodak

بهترین‌های چهل سال سینمای کودک و نوجوان پس از انقلاب در رشته های مختلف توسط ۱۲۰ تن از منتقدان و نویسندگان سینمایی انتخاب و معرفی می‌شوند.

به گزارش سوره سینما ، انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران با همکاری دبیر خانه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان در بر آیند یک نظر خواهی گسترده بهترین های سینمای کودک و نوجوان را معرفی میکند.

جعفر گودرزی نایب رییس انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران و دبیر اجرایی جایزه بهترین های چهل سال سینمای کودک و نوجوان با اعلام این خبر گفت: استقبال بسیار خوبی از این اتفاق مهم صورت گرفته است و تا به حال بیش از  ١٢٠ نویسنده سینمایی و منتقد نام آشنا و حرفه ای در این نظرخواهی شرکت کرده اند که در نوع خود قابل تامل و حائز اهمیت است.

گودرزی افزود: در حال حاضر و در جمع بندیهای اولیه حدود ١۵ فیلم از میان بیش از ٢٠٠ فیلم کودک و نوجوان تولید و اکران شده در پس از انقلاب ،در نظرخواهی پیشتاز هستند و آرا اکثریت منتقدان را به خود اختصاص داده اند.

گودرزی در پایان متذکر شد: سعی مان این است که تا دو روز آینده کاندیداها را در بخشهای مختلف معرفی کنیم و انشالله برترین های بخشهای مختلف(بهترین فیلم های کودک و نوجوان،بهترین کارگردان و  بهترین فیلمنامه نویس و بهترین های بازیگری کودک و نوجوان) در اختتامیه جشنواره سی و یکم معرفی و جوایز ارزنده ای از سوی جشنواره به آنها اهدا خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>