سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۷ در ۹:۰۷ ق.ظ چاپ مطلب

فیلم «سگدونی» آماده حضور در جشنواره‌های بین‌المللی شد

DogBox

فیلم بلند و تجربی «سگدونی» به کارگردانی فرزان زارع آماده حضور در جشنواره‌های بین‌المللی شد.

به گزارش سوره سینما، فیلم بلند و تجربی «سگدونی» به کارگردانی فرزان زارع و تهیه کنندگی امیر عابدی پس از پشت سر گذاشتن مراحل فنی جهت حضور در فستیوال های بین المللی آماده نمایش شد.

فیلم «سگدونی» پس از چند فیلم کوتاه تجربی، مستند و داستانی اولین فیلم بلند فرزان زارع است که فیلمنامه آن مشترکا با علیرضا زارع نوشته شده است.

«سگدونی» که در قالب یک سکانس پلان تولید شده متناسب با سینمای فرمالیستی و تجربی است و برای بازبینی اعضای شورای سیاستگذاری گروه هنر و تجربه به این گروه سینمائی تحویل داده شده است.

سایر عوامل فیلم تجربی «سگدونی» عبارتند از: نویسندگان : علیرضا زارع و فرزان زارع ، بازیگر: محمد یاسین اردهی ، مدیر تصویربرداری: سجاد سپهری شکیب ، طراح و ترکیب صدا: احسان افشاریان ، موسیقی: قطعاتی از کاوه آفاق و گروه کینگ رام ، طراح پوستر و لوگو: صدرا عباس زاده ، تدوین و ساخت تریلر: شهزاد کاظمی ، تهیه کننده: امیر عابدی.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>