سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
فروش «چه خوبه که برگشتی» رو به افزایش است/

پاسبانیان: نظر منتقدان محترم، اما مخاطب با فیلم مهرجویی ارتباط برقرار می‌کند

che-khoobe-ke-bargashti

مدیر سینما استقلال از فروش فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی ابراز رضایت کرد.

مدیر سینما استقلال از فروش فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی ابراز رضایت کرد.

امیرهوشنگ پاسبانیان درباره وضعیت فروش فیلم سینمایی «چه خوبه که برگشتی» به کارگردانی داریوش مهرجویی به سوره سینما گفت: فروش این فیلم راضی کننده است و همانطور که پیش‌بینی می‌شد با وجود بازیگران سرشناس و نام داریوش مهرجویی و نوع کمدی فیلم، توانسته با مخاطبان ارتباط خوبی برقرار کند. در حال حاضر فروش این فیلم از زمان شروع اکران رو به افزایش است.

پاسبانیان درباره اینکه بعضی نقدهای منفی، که درباره این فیلم وجود دارد چقدر در فروش این فیلم تاثیرگذارند گفت: شاید نسبت به آثار قبلی آقای مهرجویی این فیلم ضعیف تر باشد اما مخاطب عام با این فیلم ارتباط خوبی برقرار میکند. نظر منتقدان محترم است اما تجربه ثابت کرده در فروش آثار آنچنان تاثیری نداشته است. منتقدان از خیلی از فیلم‌ها ناراضی‌اند که در گیشه به فروش مناسبی دست پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر فیلم کف فروش خود را حفظ کند به اکران خود ادامه می‌دهد و تاکنون هم که فروشش رو به افزایش بوده است. برنامه بعدی ما در سرگروه استقلال فیلم سینمایی «هیچ کجا هیچکس» به کارگردانی ابراهیم شیبانی است که آن فیلم هم به علت حضور بازیگران سرشناس و کیفیت خود فیلم می‌تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند. این فیلم قرار است از عید فطر به روی پرده برود. اگر کف فروش «چه خوبه که برگشتی» بیفتد برای ایام ماه رمضان فیلم سینمایی «گهواره ای برای مادر» را به نمایش خواهیم گذاشت، اگر که نه، با «چه خوبه که برگشتی» تا عید فطر ادامه خواهیم داد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>