سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳ شهریور ۱۳۹۷ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آثار جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان به طور همزمان دوبله می‌شوند

koodak31

گروهی از صداپیشگان سینما و تلویزیون، فیلم‌های کوتاه و بلند بخش‌های رقابتی سی و یکمین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان را دوبله می‌کنند.

به گزارش سوره سینما به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، ۲۰ فیلم بخش مسابقه سینمای ایران و ۳۰ فیلم کوتاه سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در ایام برگزاری این رویداد به طور همزمان دوبله می شوند.

این صداپیشگان در قالب چهار گروه چهار نفره از تهران و اصفهان به دوبله همزمان آثار بخش های رقابتی این جشنواره می پردازند.

گروه اول به سرپرستی پرویز ربیعی متشکل از مریم رادپور و نسیم رضاخانی، گروه دوم به سرپرستی افشین زی نوری متشکل از فریبا رمضان پور و شیلا آژیر، گروه سوم متشکل از رضا آفتابی متشکل از مهوش افشاری و نازنین یاری آثار جشنواره را صداپیشگی می کنند.

همچنین گروه چهارم از میان صداپیشگان اصفهان به سرپرستی علی اعتمادی متشکل از نسیم سلیمی نبی و نگار معین دوبله برخی از فیلم های کوتاه حاضر در جشنواره را برعهده دارند. این بخش زیرنظر ابوالقاسم صفریزدی انجام می شود.

سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان به دبیری علیرضا رضاداد ۸ الی ۱۴ شهریور ۹۷ در شهر اصفهان برگزار می شود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>