سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ تیر ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۱ ق.ظ چاپ مطلب
یک درام اجتماعی/

آذربایجانی فیلم سینمایی «کوچه برلن» را می‌سازد

pooria-azarbayejani

پوریا آذربایجانی از پایان نگارش فیلمنامه سینمایی «کوچه برلن» خبر داد.

پوریا آذربایجانی از پایان نگارش فیلمنامه سینمایی «کوچه برلن» خبر داد.

پوریا آذربایجانی درباره فعالیت‌های تازه خود به سوره سینما گفت: از مدتی پیش مشغول نگارش فیلمنامه‌ سینمایی «کوچه برلن» را شروع کرده بودم که به تازگی به پایان رسیده و با تهیه کننده وارد مذاکره شده‌ایم. منتظر تغییر مدیریت سینمایی و جابه جایی‌های دولت جدید هستیم تا برای دریافت پروانه ساخت آن اقدام کنیم. این فیلم در سال ۹۲ برایم در اولویت کاری قرار دارد و تلاش می‌کنیم امسال آن را به تولید برسانیم.

وی ادامه داد: این فیلمنامه چند قصه اجتماعی را در لابه لای هم روایت می‌کند که در نهایت به هم ربط پیدا می‌کنند. مضمون کلی این داستان‌ها مسائلی که به ازدواج ختم می‌شوند و قضایایی که بعد از ازدواج پیش می‌آیند است. کوچه برلن به عنوان یکی از مرکز خریدهای قدیمی که در آن بازارلوازم عروسی و غیره وجود دارد به همین علت یکی از جذاب ترین و پرداستان ترین مکان‌های تجاری تهران است که داستان های فیلم یا از کوچه برلن شروع یا به کوچه برلن ختم می‌شوند. این مکان از کودکی برای من جذاب بوده است.

پوریا آذربایجانی فیلم‌های سینمایی «روایت‌های ناتمام»، «تجریش ناتمام» و چند تله فیلم و فیلم مستند را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>