سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مهر ۱۳۹۷ در ۱:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
کارگردان «پیشونی سفید ۲» عنوان کرد:

کودکان جدی‌ترین مخاطبان سینما هستند/ این فیلم را به عشق بچه‌ها ساختم

javad-hashemi

سیدجواد هاشمی کارگردان فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» در اولین اکران مردمی این فیلم عنوان کرد که کودکان جدی‌ترین مخاطبان سینما هستند.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم ، سیدجواد هاشمی، کارگردان فیلم ییشونی سفید ۲ در اولین اکران مردمی این فیلم که در سینما کورش برگزار شد، گفت: خیلی خوشحالم که بعد از قسمت اول فیلم پیشونی سفید قسمت دوم آن را به دنبال استقبال و درخواست کودکان سرزمینم ساختم و امشب برای اولین بار این فیلم را در کنار شما می‌بینم و مراسم امشب را به عنوان یادگاری تا آ‌خر عمر با خود خواهم داشت.

وی ادامه داد: من در فیلم‌های دیگری حضور داشتم و در مجموع ۲۹ بار در فیلم‌های سینمایی شهید شدم وقتی فیلم پیشونی سفید را ساختم کسی باور نمی‌کرد و از من می‌پرسیدند چرا شما این فیلم را ساختید و من قسمت دوم این فیلم را با حمایت حسین احمدی و مرتضی وطن‌خواه ساختم و قسمت سوم فیلم نیز ساخته شده و در مراحل فنی است.

هاشمی ادامه داد: تمام تلاش ما در ساخت این فیلم شاد کردن بچه‌ها بود و اگر بزرگ‌ترها نیز از این فیلم خوششان آمده به دلیل آن بوده که ترغیب شوند تا بچه‌های خود را برای تماشای فیلم بیاورند.

javad-hashemi2

وی ادامه داد: اگر ما بتوانیم با این فیلم در یک فضای شاد حتی یک کلمه خوب و یک رفتار درست به کودکان یاد بدهیم موفق بوده‌ایم.

هاشمی با اشاره به اینکه استقبال از فیلم پیشونی سفید ۲ تا به امروز خوب بوده است، گفت: باید قدر فیلمسازانی که برای کودکان و نوجوانان فیلم می‌سازند دانست زیرا بچه‌ها مخاطبان مهمی در سینما هستند و حتی فیلم‌سازانی هستند که برای بچه‌ها فیلم می‌سازند هر چند شاید سرمایه آنها از ساخت این فیلم‌ها بازگشتی نداشته باشد اما باید از این فیلمسازان حمایت کرد.

وی ادامه داد: تلاش دارم تا جایی که می‌توانم برای کودکان فیلم بسازم و امیدوارم کودکان نیز به عنوان مخاطبان جدی این فیلم‌ها از آنها استقبال کنند و افتخار می‌کنیم که کودکان را جدی می‌‌گیریم.

در اولین اکران مردمی فیلم پیشونی سفید ۲ جمعی از بازیگران  همچون  امیر سهیلی ، امین شفیعی ،امیررضا احمدی،و عوامل فیلم نیز حضور داشتند.

اکران فیلم سینمایی پیشونی سفید ۲ به کارگردانی سید جواد هاشمی همزمان با هفته هفته کودک در سینماهای سراسر کشور آغاز شده است .

javad-hashemi3

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>