سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آبان ۱۳۹۷ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز نمایش بزرگ میدانی «رسول» در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد

rasool

نمایش بزرگ میدانی «رسول» به نویسندگی حمیدرضا نعیمی و کارگردانی سعید اسماعیلی و با حضور ۱۷۰ بازیگر در بوستان نوروز منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه می‌رود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد، نمایش «رسول» از فردا میزبان بیش از ۳ هزار تماشاگر در بوستان نوروز خواهد بود. نمایش «رسول» به‌عنوان بزرگترین نمایش میدانی کشور از ۶ تا ۱۸ آبان هر شب ساعت ۱۹ تا ۲۱ در بوستان نوروز مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد روی صحنه خواهد رفت.

در این نمایش رسالت بوذری به عنوان راوی نمایش حضور دارد و حمیدرضا نعیمی، حبیب دهقان‌نسب و کاظم هژیرآزاد و بیش از ۱۷۰ هنرمند روی صحنه می‌روند.

طراحی و اجرای دکورهای تاریخی از تهران قدیم، تبریز دهه ۲۰ و اردوگاه کربلا در بیش از ۳ هزار متر مربع  از مهم‌ترین ویژگی‌های این نمایش بزرگ میدانی است.

مجموعه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد شامل مجموعه‌ای از بخش‌های فرهنگی و گردشگری شامل بوستان حضرت ابراهیم موسوم به بوستان آب و آتش، مجموعه گنبد مینا، مجموعه برج پرچم، باغ موزه دفاع مقدس، باغ کتاب، پل طبیعت و دیگر بخش‌های فرهنگی و اجتماعی در فضایی وسیع به‌خدمت‌گزاری به مردم تهران می‌پردازد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>