سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۸ آبان ۱۳۹۷ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

آغاز اکران رسمی فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲»/ برگزاری مسابقه عکاسی

pishooni-sefid2

اکران رسمی فیلم سینمایی «پیشونی سفید ۲» به کارگردانی سید جواد هاشمی از جمعه ۱۸ آبان‌ماه در گروه سینمایی زندگی آغاز شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از مشاور رسانه ای فیلم ، حبیب اسماعیلی پخش کننده فیلم «پیشونی سفید ۲» با  اعلام اینکه اکران رسمی فیلم «پیشونی سفید ۲» از ۱۸ آبان به سرگروهی سینما زندگی آغاز می شود گفت : با توجه به مصوبه کارگروه اکران نمایش فیلم «پیشونی سفید ۲» همزمان با هفته کودک و زودتر از موعد  آغاز شد اما اکران رسمی فیلم از ۱۸ آبان بصورت رسمی  شروع می شود.

اسماعیلی افزود : با توجه به استقبال مخاطبان تعداد سالنهای سینمای نمایش دهنده فیلم به ۱۳۰ سالن افزایش پیدا کرده است و فروش آن به مرز ۲ میلیارد تومان رسیده است.

وی ادامه داد : همزمان با آغاز اکران رسمی فیلم «پیشونی سفید ۲» برنامه های جدیدی برای تبلیغات فیلم داریم و در اولین مرحله  یک مسابقه عکاسی برای فیلم طراحی کرده ایم.

اسماعیلی افزود : مخاطبان می توانند با استندهای نصب شده در سینماهای سراسر کشور عکس بگیرند و از طریق راههایی که روابط عمومی فیلم اعلام می کند به دست ما برسانند و برندگان هر هفته در یک اکران مردمی معرفی می شوند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>