سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۷ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تهدید و توهین دن کوهن از سوی سفارت رژیم صهیونیستی

Dan-Cohen-Moqavemat

دن کوهن مستندساز، روزنامه نگار و خبرنگار RT America در واشنگتن، در آستانه سفرش به ایران برای شرکت در جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت از سوی سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا مورد اهانت و تهدید قرار گرفت.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ در سفارت رژیم صهیونیستی در آمریکا خطاب به وی گفته شد:

{ اه. تو باعث رسوایی همه آمریکایی‌ها و یهودی‌ها هستی! انگار که اختلال حواست (یا دوگانگی اعتقادی) باعث ریتوییت شدنت توسط بنیانگذار انتفاضه الکترونیک شده، نه؟}

Dan-Cohen-Tweet

در این خبر آمده است: این مستندساز آمریکایی پیش از پیوستن به شبکه تلویزیونیRT، همکاری گسترده‌ای با بسیاری از رسانه‌های تلویزیونی و اینترنتی در مورد فلسطین داشته است.  وی با مستند «کشتن غزه» فیلمی جنجالی که او به همراه مکس بلومنتال ساخته است در این دوره جشنواره مقاومت حضور دارد. با وجود آنکه کوهن و بلومنتال هر دو یهودی هستند، اما جشنواره فیلم‌های یهودی آتلانتا، اجازه شرکت این مستند در بخش مسابقه خود را به آنها نداد.

مستند «کشتن غزه»، روایت‌گر شرایط سخت زندگی اهالی غزه تحت محاصره صهیونیست هاست که در جریان حمله اسرائیل به غزه در سال ۲۰۱۴ساخته شده است.

 


2 thoughts on “تهدید و توهین دن کوهن از سوی سفارت رژیم صهیونیستی”

  1. الف می‌گه:

    این تصویر مکس بلومنتال دیگر کارگردان ااثر “کشتن غزه” هستش. دن کوهن شخص دیگری ست. به سایت killing gaza مراجعه بفرمایید عکس دن کوهن در صفحه اول هست.

  2. حامد نيكومرام می‌گه:

    ممنون از دقت نظر شما .. اصلاح شد

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>