سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۳ ب.ظ چاپ مطلب
اشکان اشکانی:

تماشاگر عام هم با «خسته نباشید» ارتباط برقرار می‌کند

ashkani

مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی «خسته نباشید» قصه و شخصیت‌های جذاب این فیلم را در جذب مخاطب تاثیر گذار دانست.

مدیرفیلمبرداری فیلم سینمایی «خسته نباشید» قصه و شخصیت‌های صمیمی این فیلم را در جذب مخاطب تاثیر گذار دانست.

اشکان اشکانی درباره فعالیت کنونی خود به سوره سینما گفت: فعلا مشغول به کاری نیستم. چند پیشنهاد فیلم سینمایی داشتم که تا اواخر این هفته تکلیف آنها مشخص خواهد شد.

وی که مدیریت فیلمبرداری فیلم سینمایی «خسته نباشید» که در نوبت اکران قرار دارد، را برعهده داشته درباره تاثیر اکران عمومی این فیلم در روند کاری خود گفت: من همیشه ترجیح داده‌ام  در انتخاب هایم حساب شده عمل کنم و برای ورود به سینما به هر نحو عجله نداشتم. اما «خسته نباشید» تجربه بسیار خوبی برایم بود که تصور می‌کنم با به نمایش عمومی درآمدن آن، فیلمبرداری در کنار دیگر اجزا اعم از کارگردانی، فیلمنامه، بازیگری و… دیده شود. بعد از نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر سی و یکم بازخوردها نسبت به آن بسیار خوب بود و خوشبختانه فیلمبرداری این فیلم نیز مورد توجه منتقدان و تماشاگران جشنواره قرار گرفت.

اشکانی درباره پیش‌بینی واکنش مخاطبان در اکران عمومی نسبت به این فیلم گفت: شاید این فیلم معیارهای کلیشه‌ای برای فروش بالا در گیشه اعم از بازیگر سرشناس و… را نداشته باشد، اما با فضاسازی مناسب و شخصیت‌های ساده و جذاب توانسته قصه‌ای پرکشش و ملموس از روابط  آدم‌ها را روایت کند. دیدگاه تماشاگران جشنواره مطمئنا نسبت به مخاطب عام تفاوت دارد. اما می‌توان پیشبینی کرد در اکران عمومی نیز بتواند مورد استقبال قرار بگیرد. «خسته نباشید» با  انرژی جمعی از نیروهای جوان و بااستعداد ساخته شده است که امیدوارم اکران مناسبی داشته باشد.

فیلم سینمایی «خسته نباشید» به کارگردانی محسن قرایی محصول حوزه هنری است و در آن غوغا بیات، جلال فاطمی، فرزاد باقری، حسام محمودی و … بازی کردند.