سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۷ دی ۱۳۹۷ در ۱:۴۶ ب.ظ چاپ مطلب

تماشاگرانی که جشنواره را یک روز زودتر شروع کردند/ خاطره مدیر سینما سپیده از جشنواره فجر

nikaeen

مهدی نیک‌آئین مدیر سینما سپیده معتقد است ایام برگزاری جشنواره فیلم فجر، به ویژه میزبانی از سینماگران در این سینما برایش خاطره‌انگیز و جذاب بوده است.

به گزارش سوره سینما، مهدی نیک‌آئین مدیر سینما سپیده گفت: روزهای جشنواره همواره برای ما خاطره انگیزه بوده است. چند سال سینمای ما میزبان هنرمندان سینما بود. عزیزانی از طرف خانه سینما به سینما سپیده می آمدند و میزبانی از آنها باعث افتخار ما بود. دیدن کارگردانان و بازیگران بزرگی مانند یدالله صمدی و بهزاد فراهانی برای‌مان فرصتی عزیز و مغتنم بود.

او ادامه داد: یکی از سال‌های برگزاری جشنواره و شب قبل از شروع اکران فیلم ها با همکاران و دوستان سخت مشغول کار بودیم که بتوانیم اکران فیلم های جشنواره و میزبانی را به بهترین شکل برگزار کنیم. ساعت حدود ده شب بود و سینما بسته و ما داخل لابی مشغول کار بودیم. یک باره دیدیم جمعی حدود ده نفر متشکل از چند خانم و آقای حدود سی و پنج تا چهل سال با ظاهری موجه و شیک به شدت در شیشه ای سینما را می‌کوبند. تعجب کرده بودیم و از آنها می‌پرسیدیم امرتان چیست؟ اما آنها فقط به در می‌کوبیدند و از ما می‌خواستند در سینما را باز کنیم.  در سینما را باز کردیم و این جمع با عجله وارد سالن سینما شدند. حتی صبر نکردند که ما از آنها بپرسیم کارشان چیست؟

مدیر سینما سپیده گفت: وقتی وارد سالن خالی و تاریک شدند بلیت‌های جشنواره را به ما نشان داده با تعجب پرسیدند چرا فیلم اکران نشده؟ اینجا بود که متوجه شدیم این گروه سینما دوست به تصور اینکه آن شب اولین شب اکران فیلم‌هاست با عجله خود را به سینما رسانده اند. با خنده به آنها گفتیم تاریخ روی بلیت‌های‌شان را نگاه کنند و با آنها شوخی می‌کردیم که یک شب پیشواز رفته‌اند. جالب اینکه لیدر آن گروه عجول الان از دوستان صمیمی من و مشتری پروپاقرص سینما سپیده است.

منبع: بهمن سبز


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>