سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۴۸ ق.ظ چاپ مطلب
سعید ابراهیمی‌فر و تولید یک مستند/

کارگردانی با سه فیلم آماده نمایش/ منتظر تغییر مدیران هستم

ebrahimi-far

سعید ابراهیمی‌فر تأکید کرد برای تولید فیلم تازه منتظر تغییر مدیریت‌ها در دولت یازدهم است.

سعید ابراهیمی‌فر تأکید کرد برای تولید فیلم تازه منتظر تغییر مدیریت‌ها در دولت یازدهم است.

سعید ابراهیمی‌فر بازیگر و کارگردان درباره فعالیت‌های اخیر خود گفت: یک مجموعه مستند با عنوان «یک زندگی» در دست تولید دارم که دو قسمت از آن را ساخته و تحویل شبکه مستند داده‌ام. انار نطنز، میراب و محرم نطنز که بسیار فراگیر و عظیم است، سوژه‌هایی بودند که نظر من را جلب کرد و درباره‌شان مستند ساختم.

وی افزود: برای تولید فیلم سینمایی، من و همه همکارانم منتظر تغییر مدیریت‌ هستیم. مسئله مهمی است. تا وقتی ندانیم فیلمی که می‌خواهیم تولید کنیم مطابق با نظر و رویکرد مدیریتی مدیران جدید سینما هست یا نه ریسک نمی‌کنیم. کسانی که در این ایام فیلم ساخته و یا تولید را شروع کرده‌اند دل بزرگتری دارند. حتما از سوژه‌هایشان مطمئن هستند و می‌دانند سوژه فیلمشان مورد تأیید مدیریت جدید قرار خواهد گرفت ولی دیگر سینماگران تا وقتی مدیریت جدید تشکیل نشود دست به تولید نمی‌زنند چون کار پر ریسکی است.

وی اضافه کرد: سه فیلم سینمایی آماده نمایش دارم. «اشکان و انگشتر متبرک»، «ماهی و گربه» و فیلمی که تورج اصلانی به صورت تجربی ساخته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>