سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ تیر ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۱ ق.ظ چاپ مطلب

پردیس افکاری به بازیگران «تبسم گرگ» پیوست

pardis-afkari

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از پایان۵۰ درصد فیلمبرداری و ادامه آن تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» از پایان ۵۰ درصد فیلمبرداری و ادامه آن تا ۱۵ روز آینده خبر داد.

ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم سینمایی «تبسم گرگ» به کارگردانی جواد علیزاده  که از چندی پیش تولید آن شروع شده بود درباره وضعیت کنونی این فیلم به سوره سینما گفت: تا کنون حدود ۵۰درصد فیلمبرداری در استان خراسان منطقه کلات لایین که در شمال شهر مشهد انجام شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده ۱۵ جلسه دیگر فیلمبرداری کار به اتمام خواهد رسید.

وی ادامه داد: به تازگی پردیس افکاری به لیست بازیگران این فیلم اضافه شده  و برای تدوین آن با حسن ایوبی صحبت مقدماتی انجام شده است.  «تبسم گرگ» با مشارکت صدا و سیمای مرکز خراسان ساخته خواهد شد.

 این فیلم به تقابل انسان با طبیعت می‌پردازد و زندگی شکارچی را روایت می‌کند، که بر اثر مشکلات مالی دست به شکار غیر مجاز می‌زند و مشکلات جدیدی برایش اتفاق می‌افتد. احمد کاوری به عنوان مشاور کارگردان با گروه همراهی می‌کند. برخوردشدر این فیلم لیلا برخورداری، رضا نامدار، امیر محاسبتی، داوود عین آبادی و… بازی می‌کنند. از عوامل اصلی این فیلم می‌توان به مدیر فیلمبرداری: حامد فرشته حکمت، صدابردار: رضا تهرانی، طراح گریم: محمدرضا قومی، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، مدیر تولید: جواد اصغری اشاره کرد.

جواد علیزاده چند سریال و تله فیلم برای مرکز صدا و سیمای خراسان کارگردانی کرده و این فیلم اولین ساخته سینمایی وی محسوب خواهد شد. ابراهیم اصغری تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «شور و شیرین»، «او خوب سنگ می‌زند»، «به کبودی یاس» و… را به عهده داشته است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>