سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۹ بهمن ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۰ ق.ظ چاپ مطلب

محمدرضا شفاه: برای اکران «دیدن این فیلم جرم است!» عجله داریم/ تکمیل مراحل فنی

shafah

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» از آخرین مراحل پس تولید و عجله برای اکران فیلمش سخن گفت.

به گزارش سوره سینما، محمدرضا شفاه تهیه کننده «دیدن این فیلم جرم است!» که یکی از فیلم های سی‌و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر بود و به دلیل موضوع سیاسی آن با حواشی زیادی رو به رو شد درباره زمان اکران اثر گفت: چون قصدمان رساندن فیلم به جشنواره بود مراحل فنی به طور کامل انجام نشد مثلا نواقصی در بخش موسیقی وجود داشت که در نشست خبری جشنواره هم آن را اعلام کردم.

وی افزود: حبیب خزاعی فر نیز در نشست جشنواره اعلام کرد که برای بعضی از سکانس ها هنوز موسیقی ساخته نشده و موسیقی آرشیوی جایگزین شده که حالا مشغول آهنگسازی آن بخش است.

این تهیه کننده درباره تغییر تدوین اثر برای اکران نیز بیان کرد: تدوین کار هم باید کمی اصلاح شود و صداگذاری نیز باید تغییراتی داشته باشد که نتیجه کار را به طور محسوسی ارتقا بخشد.

شفاه درباره زمان اکران فیلم نیز توضیح داد: ما دوست داریم هرچه زودتر فیلم را اکران کنیم ولی باید تکلیف پروژه به طور کامل روشن شود تا پس از آن بشود برای اکران آن تصمیم گیری کرد.

تهیه کننده «دیدن این فیلم جرم است!» در پاسخ به اینکه قصد اکران فیلم در سال ۹۷ را دارد، گفت: ما تلاشمان این است که فیلم را در اولین فرصت اکران کنیم و برای آن عجله داریم، ولی نمی دانم که در نهایت بتوانیم «دیدن این فیلم جرم است!» را به اکران برسانیم یا خیر.

منبع: خبرگزاری صبا


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>