سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۱ تیر ۱۳۹۲ در ۹:۲۵ ق.ظ چاپ مطلب
ژاله صامتی:

به تلویزیون اعتماد ندارم/ سینمای دهه شصتی دوست ندارم

Zhaleh-sameti

ژاله صامتی کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به دلیل ضعف کیفی آثار دانست.

ژاله صامتی کم کاری خود در سینما و تلویزیون را به دلیل ضعف کیفی آثار دانست.

صامتی به سوره سینما گفت: ۱۳ سال است که در هیچ پروژه تلویزیونی بازی نکرده‌ام. راستش دیگر نمی توانم اعتماد کنم، وقتی متن را می‌خوانی در ظاهر همه چیز خوب است و حتی در چند قسمت اول همه چیز به خوبی پیش می رود، اما چیزی نمی گذرد که می‌بینی اوضاع کیفی کار تغییر کرده و تو در یک موقعیت انجام شده قرار گرفته‌ای. من باید در پروژه ای مشغول باشم که گذشته از اینکه بتوانم برایش به مردم پاسخگو باشم، بتوانم جواب خودم را هم بدهم که چرا آن را قبول کردی.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فعالیت‌های سینمایی‌اش کم شده، گفت: در ماههای اخیر تب فیلمنامه های ملودرام دهه شصتی بالا گرفته و متن‌هایی به دستم می رسید که من باور نمی کردم اصلا تصویب شده باشد. با تعجب می پرسیدم این فیلمنامه واقعا مجوز گرفته؟ جواب می شنیدم که در مرحله پیش‌تولید هستیم! به هر حال من نمی‌پذیرفتم ،خ وشبختانه هنوز بازیگری برایم در سطحی قرار نگرفته که حاضر باشم به هر قیمتی انجامش دهم. من عاشق این حرفه هستم و در این ۲۵ سال همیشه با عشق کار کردم.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: در تئاتر پیشنهادهای خوبی داشتم، اما به دلیل سفرهایی که برام پیش آمد نتوانستم آنها را قبول کنم.

ژاله صامتی در فیلم‌های سینمایی «ضد گلوله»، «رفیق بد»، «نیش زنبور»، «گیلانه» و … بازی کرده است.