سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۶ اسفند ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۷ ق.ظ چاپ مطلب
از ۲۰ تا ۲۷ فروردین ۹۸ ؛

پنجمین هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود/ معرفی چهره سال ۹۷

hafteh honar enghelab

پنجمین هفته هنر انقلاب اسلامی با شعار «هنر متعهد به حقیقت» ۲۰ تا ۲۷ فروردین ۹۸ توسط حوزه هنری در تهران و سایر استان‌های کشور برگزار می‌شود.

به گزارش سوره سینما، پنجمین هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی چهره سال هنر انقلاب که از سال ۹۲ به همت معاونت هنری حوزه هنری آغاز شده است، با رصد عملکرد هنرمندان رشته‌های مختلف طی یک‌سال در زمینه هنر متعهد و انقلابی و با توجه به شاخصه‌های سطح تاثیرگذاری، گستره مخاطبان، حرکت در مسیر گفتمان فرهنگی و هنری، جریان‌سازی و کنشگری در برابر رویدادهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و… در حال حاضر به پنجمین دوره خود رسیده است.

پنجمین هفته هنر انقلاب اسلامی به مناسبت سالروز شهادت شهید مرتضی آوینی در تاریخ ۲۰ فروردین‌ماه ۹۸ آغاز شده و در طول یک هفته ضمن مرور مهم‌ترین رویدادهای مرتبط با هنر انقلاب و هنرمندان انقلابی و معرفی چهره سال هنر انقلاب، با نمایش فیلم‌ها، اجرای تئاترها، برگزاری کنسرت و نمایشگاه‌های تجسمی و… تا تاریخ ۲۷ فروردین ادامه می‌یابد.

گفتنی‌ است؛‌ پنجمین هفته هنر انقلاب اسلامی با شعار «هنر متعهد به حقیقت» برگزار می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>