سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

نمایش مستند «نسیان» در بازار جشنواره فیلم کن

Nesyan-Poster

مستند «نسیان» به کارگردانی حسن آخوندپور در بازار جشنواره بین‌المللی فیلم کن نمایش داده شد.

به گزارش سوره سینما، مستند «نسیان» به کارگردانی حسن آخوندپور و تهیه کنندگی پژوهشکده ثامن امروز ، شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در بخش بازار فیلم هفتاد و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کن نمایش داده شد. این مستند که محصول شرکت سینمایی پایا فیلم توس است، در ساعت ۱۰ صبح برای علاق‌مندان سینمای مستند در بخش بازار فیلم کن نمایش داده شد.

مستند «نسیان» که به موضوع نوسازی بافت پیرامون حرم مطهر امام رضا(ع) در ۵۰ سال اخیر پرداخته پیش از این در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران شده است. همچنین این مستند در هجدهمین جشن حافظ کاندیدای دریافت جایزه بهترین فیلم مستند بود.

شرکت پایا فیلم‌توس از معدود شرکت‌های خصوصی ایرانی است که چهارسال متوالی با فیلم های مختلفی چون «باهر»، «فرشته» و «شهری که نمی‌خوابد» در این جشنواره معتبر جهانی شرکت کرده است.

دیگر عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان، حسن آخوندپور، تهیه‌کننده، پژوهشکده ثامن،‌ تدوین‌گر: فرهاد محروقی، تصویربردار، مهدی کلالی و علی نوری، تهیه شده در شرکت پایا فیلم توس.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>