سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۱:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

«حوض نقاشی» به ۶ زبان زیرنویس می‌شود

hoze-naghashi

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری با زیرنویس و دوبله عید فطر در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری با زیرنویس و دوبله عید فطر در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود.

سوره سینما- فارس نوشت: محمود کاظمی مدیرعامل موسسه هنرهای تصویری سوره درباره چگونگی توزیع فیلم «حوض نقاشی» گفت: تجربه خوبی در توزیع فیلم «یه حبه قند» داشتیم و زبان‌های مختلف زیر نویس و به دو زبان دوبله می‌شود که با استقبال بسیار خوب مخاطب مواجه شد. ما از این تجربه خوب برای توزیع و ارایه «حوض نقاشی» بهره می‌بریم و فیلم را به زبان‌های مختلف زیرنویس و به دو زبان دوبله خواهیم کرد. نشست‌های تخصصی که برای فیلم در نظر گرفته شده بود در DVD فیلم گنجانده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که زیر نویس فیلم به چند زبان خواهد بود گفت: زیر نویس فیلم به شش زبان ترکی، اردو، عربی، انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی خواهد بود و تلاش می‌‌کنیم تا به دو زبان انگلیسی و عربی فیلم را دوبله کنیم.

«حوض نقاشی» همزمان با عید سعید فطر با همت موسسه هنرهای تصویری سوره در شبکه نمایش خانگی توزیع می شود. این فیلم در سی و یکمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روی پرده رفت و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را دریافت کرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: مریم و رضا با آدم‌های دیگر فرق دارند، آن هم نه یک فرق ساده، بلکه بسیار بزرگ و آن‌ها باید تلاش کنند تا به دیگران ثابت کنند این تفاوت بزرگ را با معجزه عشق حل کرده‌‌اند. در این فیلم شهاب حسینی و نگار جواهریان و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداختند و تهیه کنندگی این فیلم برعهده منوچهر محمدی بوده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>