سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۵۱ ق.ظ چاپ مطلب
محصول تازه حوزه هنری/

«مزار شریف» در آخرین مراحل بازنویسی فیلمنامه است

shahsavari

پروژه سینمایی «مزار شریف» به تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری این روزها در آخرین مراحل بازنویسی فیلمنامه است.

پروژه سینمایی «مزار شریف» به تهیه‌کنندگی منوچهر شاهسواری این روزها در آخرین مراحل بازنویسی فیلمنامه است.

منوچهر شاهسواری تهیه‌کننده این فیلم درباره وضعیت تولید به سوره سینما گفت: تیم نویسندگی در حال کار هستند و فیلمنامه آخرین روزهای بازنویسی را می‌گذراند. پس از پایان این کار، برای یافتن لوکیشن به افغانستان سفر می‌کنیم و پس از آن وارد مراحل پیش‌تولید نهایی می شویم.

وی افزود: در اولین فرصت ممکن پس از آماده شدن تمام امور فیلم را کلید می‌زنیم و گمان می کنم پروسه تولید ۳ ماه به طول بینجامد. هنوز فهرست نهایی بازیگران مشخص نشده است.

«مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده درباره سرگذشت چند دیپلمات و یک خبرنگار ایرانی ساخته می‌شود که چند سال قبل در افغانستان توسط طالبان به شهادت رسیدند. این فیلم از تولیدات سینمایی امسال سازمان توسعه سینمایی سوره است. حسن برزیده پیشتر فیلم‌های سینمایی «پرواز خاموش»، «دکل» و مجموعه «مثل هیچکس» و … را کارگردانی کرده است. منوچهر شاهسواری تهیه‌کنندگی فیلم‌های سینمایی «فصل باران‌های موسمی»، «یک گزارش واقعی»، «مخمصه» و … را در کارنامه دارد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>