سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ مهر ۱۳۹۸ در ۴:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

تبلیغات محیطی فیلم سینمایی «مسخره باز» آغاز شد + تیزر

Maskhare-Baz

تبلیغات متفاوت فیلم سینمایی «مسخره باز» اولین ساخته همایون غنی‌زاده در آستانه اکران عمومی آغاز شد.

به گزارش سوره سینما، این فیلم که در سی و هفتمین جشنواره فجر، نامزد ۸ سیمرغ بلورین شد و جز رکورداران نامزدی این دوره از جشنواره فجر بود، به زودی از اواسط مهر ماه اکران عمومی می شود.

«مسخره باز» که در نمایشهای جشنواره فجر مورد توجه منتقدین و مخاطبین قرار گرفت، جایزه بهترین فیلم اول، بهترین فیلم هنر و تجربه، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و بهترین جلوه های بصری را نصیب خود کرد.

همایون غنی زاده که پیش از این در تئاتر هم کارگردانی آثار شاخص و پرمخاطبی را برعهده داشته است، با «مسخره باز» هم ثابت کرد در جریان متفاوتی از سینمای ایران در حال حرکت است، از این رو شکل تبلیغات هم این فیلم نیز جدید و تازه به شمار می رود.

مخاطبانی که نمایش موفق «می سی سی پی نشسته می میرد» را دیده اند، قطعا با کبریتهایی از چهره بازیگران در تبلیغات این نمایش روبرو شده اند. در «مسخره باز» هم با توجه به استقبال مردم این کبریت ها با چهره های بازیگران این فیلم توسط سهیل دانش اشراقی طراحی شده و تا کنون در محیط های مختلف از جمله کافه ها، فضاهای عمومی و …در دسترس علاقمندان قرار گرفته است.

در این فیلم علی نصیریان، صابر ابر، بابک حمیدیان، رضا کیانیان، داریوش موفق، محسن حسینی و هدیه تهرانی به ایفای نقش می پردازند.

«مسخره باز» به تهیه کنندگی علی مصفا و سرمایه گذاری مهدی کرمی ساخته شده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>