سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مهر ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب

برگزاری کارگاه‌های دومین رویداد «رویازی» در حوزه هنری

Royazi2

تماشاخانه مهر حوزه هنری تا سه‌شنبه ۹ مهرماه میزبان کارگاه‌های آموزشی دومین رویداد «رویازی» خواهد بود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، یکشنبه ۷ مهرماه نخستین روز برگزاری این کارگاه‌ها با حضور اساتید داخلی و خارجی و ثبت نام کنندگان در رویازی برگزار شد. در این روز سر فصل‌های تجاری سازی انیمیشن، مالکیت معنوی و بلاک چین، مرتب سازی و چیدمان موضوع‌های ارائه در پیچینگ، و اصول و مبانی مذاکره به ترتیب توسط «دکتر محمدمهدی ایزدخواه»، «دکتر محسن اکبری و دکنر عباس ایمانی» از کشورمان و «دیمیتری یاکونین» و «النا چیستیاکوا» از روسیه، تدریس شد.

قابل ذکر است که در روز دوم کارگاه‌ها، چهار استاد روس، سرفصل‌های آموزشی خود را تدریس خواهند کرد. «الکساندر میرگورودسکی» تجزیه و تحلیل اقتصادی تولید انیمیشن را بررسی می‌کند، «النا چیستیاکوا» در رابطه با اصول و مبانی مذاکره صحبت می‌کند، «سُوِتلنا بوخارائوا» موضوع کپی رایت و مالکیت معنوی و دیدگاه حقوقی توزیع تولیدات رسانه‌ای را در دو بخش مورد بررسی قرار می‌دهد و «دیمیتری یاکونین» نیز در دومین روز ارائه خود، درخصوص اصول و مبانی روایت گری طرح صحبت می‌کند.

در روز سه شنبه ۹ مهرماه، که روز سوم و پایانی این کارگاه‌هاست هم «الکساندر میرگورودسکی»، «دیمیتری یاکونین»، «مریم نقیبی» و «محمدمهدی ایزدخواه» به ترتیب سرفصل‌های تحلیل هزینه‌های تولید انیمیشن، الزامات مرتبط با طراحی دمو، پوستر و کاتالوگ، توزیع بین‌الملل رسانه و تحقیقات بازاریابی پیش و پس از تولید را به شرکت کنندگان در رویازی۲ آموزش می‌دهند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>