سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۸ در ۱۰:۴۳ ق.ظ چاپ مطلب

رونمایی از تیزر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «مهر مادر»

Mehre-Madar

تیزر نخستین جشنواره فرهنگی و هنری «مهر مادر» که همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود، رونمایی شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر»، این جشنواره در ۷ بخش «فیلم‌های کوتاه داستانی و مستند»، «شعر و ترانه»، «داستان کوتاه»، «خاطره»، «نقاشی»، «پوستر» و «عکس» همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ۲۶بهمن ماه برگزار می‌شود.

گفتنی است نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر» با موضوع روز مادر، مادران شهدا و ایثارگران و محوریت مهر مادر در تربیت فرزندان، ایثار و از خودگذشتگی مادران، حضرت زهرا (س) الگوی مادران، نقش شیر مادر در تغذیه نوزادان، مهر مادر از گذشته، حال و آینده، تاثیر مهر مادر درخانواده و اجتماع، مهر مادر در فرهنگ ، آداب و رسوم ، نقش، مادربزرگ در تحکیم و انسجام خانواده و موضوع ویژه- بیسکویت مادر- و … برگزار خواهد شد .

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار تا پایان آذرماه اعلام شده و علاقه مندان به حضور در بخش های مختلف این رویداد فرهنگی هنری می توانند از طریق سایت mehremadarfestival.ir در نخستین جشنواره فرهنگی هنری «مهر مادر» ثبت نام کرده و آثار خود را ارسال نمایند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>