سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ مهر ۱۳۹۸ در ۳:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب

کتاب دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی منتشر شد/ توزیع همزمان با افتتاحیه نمایشگاه

soogvare-ashooraee

کتاب دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی متشکل از آثار راه یافته به نمایشگاه این رویداد هنرهای تجسمی به چاپ رسید.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سپهر سوره هنر، تصاویری از آثار راه یافته به نمایشگاه دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در کتاب این رویداد منتشر شده و در آیین معرفی برگزیدگان و افتتاحیه نمایشگاه در اختیار صاحبان آثار قرار می گیرد.

همچنین طبق اعلام فراخوان سوگواره، مبلغ ۲ میلیون ریال حق التالیف برای همه راه یافتگان به نمایشگاه در دو بخش پوستر و عکس در نظر گرفته شده که در اختیارشان قرار می گیرد.

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی در ۴ بخش پوستر، تصویرسازی، نقاشی و عکس روز چهارشنبه یکم آبان ماه از ساعت ۱۸ در تالار سوره حوزه هنری برگزیدگان خود را معرفی می کند. نمایشگاه این رویداد تجسمی نیز تا ۱۴ آبان ماه در گالری های شماره یک و دو خانه عکاسان و نگارخانه ابوالفضل عالی میزبان علاقه مندان است. همچنین همزمان با فعالیت این نمایشگاه در تهران، نمایشگاهی از عکس ها و پوسترهای سوگواره به همت انجمن هنرهای تصویری استان خوزستان در شهر اهواز برگزار می شود.

دوازدهمین سوگواره هنر عاشورایی به دبیری علی وزیریان توسط موسسه فرهنگی هنری سپهر سوره هنر و مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری برگزار می شود.

soogvare-ashooraee-poster


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>