سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ آذر ۱۳۹۸ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» خبر داد:

حوزه هنری در چهارمحال و بختیاری پردیس سینمایی می‌سازد

mostafa-hoseini

سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری از ساخت یک پردیس سینمایی در استان چهار محال و بختیاری خبر داد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی حوزه هنری، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» خاطرنشان ساخت: این موسسه در نظر دارد به منظور پاسخگویی به نیازهای سینمایی و هنری این استان یک پردیس سینمایی چهار سالنه در شهرکرد بسازد. «سینما بهمن» شهرکرد در راستای طرح‌های عمران و توسعه موسسه «بهمن سبز»، بزودی به یک پردیس سینمایی با ۴ سالن تبدیل می‌شود.

وی ادامه داد: ساخت ۳ سالن جدید در کنار سالن «سینما بهمن» شهرکرد از آذرماه به همت موسسه «بهمن سبز» سازمان سینمایی حوزه هنری با مشارکت شهرداری شهرکرد آغاز می‌شود و با اضافه شدن این پردیس‌ها، «سینما بهمن» به یک مجموعه فرهنگی ۴سالنی تبدیل خواهد شد.

حسینی یادآور شد: «سینما بهمن» شهرکرد از سال ۱۳۵۰ به صورت تک سالنی فعالیت خود را آغاز کرد. این سینما اکنون دارای یک سالن با ظرفیت ۴۸۰ نفر است که پس از ۴ سالنی شدن، پاسخگوی سلایق مختلف سینمایی مخاطبان و تولیدات سینمایی ایران خواهد بود.

مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری گفت: با احداث و افتتاح این پردیس سینمایی، عموم مخاطبان استان چهار محال و بختیاری  می‌توانند با وجود ۴ سالن مجزا، فیلم‌های دلخواه خود را انتخاب و تماشا کنند.

به گفته وی، در این تغییر و بهسازی، دکوراسیون سالن انتظار، بوفه و مسیر ورود و خروج سینما نیز تغییر خواهد کرد و یک محل تفریحی در این مجموعه سینمایی دایر خواهد شد. پیش‌بینی می‌شود تا بهمن ماه سال ۹۸ از این پردیس سینمایی در شهرکرد بهره برداری شود.

حسینی، تداوم نهضت سینماسازی و فعالیت‌های زیرساختی حوزه هنری در شهرها و استان‌های محروم را یکی از ماموریت‌های جدی حوزه هنری عنوان کرد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>