سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۳۵ ق.ظ چاپ مطلب
نئونازی‌ها موضوع یک مستند می‌شوند/

آنونس «برلین منفی هفت» ساخته می‌شود/ اکران در پاییز

berlin--7

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برلین منفی هفت» با اعلام خبر اکران عمومی این فیلم در پاییز از ساخت مستندی درباره نئونازی‌های آلمانی خبر داد.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برلین منفی هفت» با اعلام خبر اکران عمومی این فیلم در پاییز از ساخت مستندی درباره نئونازی‌های آلمانی خبر داد.

سیامک پورشریف تهیه‌کننده فیلم سینمایی «برلین منفی هفت» به سوره سینما گفت: در پیش تولید یک فیلم مستند ۵۳ دقیقه‌ای هستم. این فیلم را برای یکی از کانال‌های تلویزیون آلمان می‌سازم و هیچ عوامل ایرانی ندارد. موضوع این مستند درباره نئونازی‌های آلمانی است.

وی درباره اکران عمومی فیلم «برلین منفی هفت» گفت: پاییز این فیلم را اکران می‌کنیم. البته بستگی دارد به اینکه چه زمانی را برای فیلم ما در نظر بگیرند. همه چیز دست ما نیست. آنونس و تیزر این فیلم برای اکران عمومی در حال ساخت است که متعاقبا اسم سازنده اعلام می‌شود.

فیلم سینمایی «برلین منفی هفت» اولین فیلم سینمایی رامتین لوافی‌پور است که مصطفی زمانی و مسعود رایگان بازیگران ایرانی آن هستند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>