سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۰ آذر ۱۳۹۸ در ۳:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب
سیدمصطفی حسینی خبر داد:

افتتاح سینما «ایران» ارومیه طی یک ماه آینده/ برنامه بازسازی سینماهای حوزه هنری

mostafa-hoseini

سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری از افتتاح «سینما ایران» ارومیه طی یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش سوره سینما، سیدمصطفی حسینی مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» درباره روند آماده‌سازی سینما ایران ارومیه گفت: هم اکنون کار ساخت سالن ۲ این سینما به اتمام رسیده و بازسازی سالن ۱ روزهای پایانی خود را سپری می‌کند تا طی یک ماه آینده این سینما مجدداً افتتاح شود.

وی افزود: «سینما ایران» ارومیه در سال ۱۳۳۳ بصورت تک سالنه ساخته شده و از قدیمی‌ترین و پرمخاطب‌ترین سینماهای ارومیه بوده است. در پروژه توسعه این سینما، قرار است سالن قدیمی آن به دو سالن شامل یک سالن ۵۰۰ نفره مدرن و یک سالن ۴۵ نفره VIP تبدیل شود.

حسینی درباره بازسازی این سینما توضیح داد: کار بازسازی این سینما را از مهرماه ۹۸ با همکاری سازمان سینمایی حوزه هنری، موسسه بهمن سبز و موسسه سینما شهر آغاز کردیم و الحمدلله ظرف مدت دو ماه به پیشرفت قابل توجهی رسیده‌ایم.

مدیرعامل موسسه بهمن سبز ادامه داد: تجهیز سیستم پخش و صوت، صندلی‌ها و پرده اکران، مبلمان و دکوارسیون لابی، مسیر خروج و … از دیگر اقداماتی است که در حال انجام است و در کل تلاش کردیم کلیت فضا را از یک سینمای کهنه و مستهلک به سینمایی کاملاً مدرن و مجهز تبدیل کنیم.

وی در خصوص دیگر برنامه‌های توسعه سینمایی «بهمن سبز» خاطرنشان کرد: «سینما بهمن» تهران نیز که از مدتی قبل کار توسعه و تبدیل آن به پردیس ۴ سالنه آغاز شده است، مراحل پایانی خود را سپری می‌کند. کار بازسازی سینما اکسین اهواز، آزادی آبادان، ۲۹ بهمن تبریز، عصر جدید گرگان و بهمن شهرکرد نیز در دستور کار است و به زودی آغاز خواهند شد. برخی از این سینماها در طرح بازسازی به پردیس های چندساله و مجهز تبدیل خواهند شد تا ناوگان سینماهای بهمن سبز توسعه بهتری یابد.

منبع: خبرگزاری فارس


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>