سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ دی ۱۳۹۸ در ۶:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
مدیرعامل «بهمن سبز» در بازدید از سینماهای ارومیه مطرح کرد:

سهم سینما در جذب گردشگر/ عزم جدی بازسازی در ارومیه برای احترام به مخاطب

bahman-sabz-hoseini

سیدمصطفی حسینی گفت: ما در موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری عزم جدی برای بازسازی سالن‌های استان آذربایجان غربی در راستای تکریم و احترام به مخاطب داریم.

به گزارش سوره سینما، سیدمصطفی حسینی مدیر عامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری در بازدید از وضعیت سینماهای شهر ارومیه گفت : با توجه به موقعیت جغرافیایی ارومیه و حضور گردشگران در این شهر، سینما می تواند عامل مهمی در جذب توریست باشد و ما عزم جدی برای بازسازی سالن های استان آذربایجان غربی در راستای تکریم و احترام به مخاطب داریم و نیازمند عزم جدی مسئولان استانی برای بازسازی سینماهای این استان هستیم.

حسینی در ادامه افزود : مسئولان استانی باید با نگاه ویژه‌ای به بازسازی سینماها نگاه کنند چرا که این استان از ظرفیت های بالای فرهنگی و اجتماعی برخوردار است.

وی افزود: ما معتقدیم باید به مردم احترام گذاشت و سالن های موجود در شان مردم استان نیستند و باید با  بازسازی سینماها به خواست و حق مردم استان پاسخ دهیم و مطمنا مردم نیز به ما اعتماد خواهند کرد.

حسینی با اشاره به گذشته فرهنگی و هنری استان آذربایجان غربی افزود : این استان با داشتن مردمانی فرهنگ دوست و علاقه‌مند به هنر و سینما و پیشینه فرهنگی و هنری و وجود هنرمندان سرشناس می‌تواند به یکی از مناطق پر بازدید سینماهای کشور بعد از بازسازی و به‌سازی سینماها  تبدیل شود.

مدیر عامل موسسه بهمن سبز با اشاره به موقعیت جغرافیایی این استان خاطر نشان کرد : این استان با هم مرز بودن با سه کشور عراق، ترکیه و جمهوری آذربایجان و حضور گردشگران زیارتی و پزشکی در این استان از موقعیت منحصر به فردی برخوردار است که سینماها می‌توانند  سهم به‌سزایی در جذب گردشگر و  گسترش تعاملات فرهنگی داشته باشند.

سینما ایران شهر ارومیه هم اکنون در دست بازسازی است و با پیشرفت ۹۰ درصدی به زودی به بهره برداری خواهد رسید.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>