سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ دی ۱۳۹۸ در ۱۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
نهضت سینماسازی حوزه هنری دغدغه مسئولین کشور؛

تاکید استاندار کرمانشاه بر حمایت از ساخت پردیس سینمایی پیروزی

bazdid-kermanshah

هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیران و معاونین موسسه «بهمن سبز» و رییس حوزه هنری کرمانشاه، حمایت همه جانبه خود را از ساخت پردیس سینما پیروزی کرمانشاه اعلام کرد.

به گزارش سوره سینما، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در جلسه بررسی احداث پردیس سینما پیروزی که با حضور مدیران و معاونین موسسه «بهمن سبز»، افشین آزادی رئیس حوزه هنری استان کرمانشاه و جواد کنجوری مدیر امور سینمایی در دفتر استاندار برگزار شد، تصریح کرد: برای کمک و همراهی در ساخت پروژه پردیس سینما پیروزی در مرکز استان، از هیچ اقدامی فروگذار نبوده و در کنار حوزه هنری خواهیم ماند.

وی اظهار امیدواری کرد: این پروژه سریع تر از برنامه  زمانبندی آغاز شود و به جهت اهمیت آن هر چه سریعتر به بهره برداری برسد.

هوشنگ بازوند در این دیدار نسبت به تولید فیلم های سینمایی با محوریت انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مفاخر کرمانشاه توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی اعلام حمایت کرد.

در ادامه این دیدار رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در  دیدار با استاندار کرمانشاه، ضمن تقدیر از حمایت های ویژه ایشان در بخش فرهنگ و هنر افزود: پروژۀ پردیس سینمایی یکی از مطالبات برحق شهروندان است که با احداث آن، گامی مهم در جهت  توسعه شاخص های فرهنگی استان  برداشته خواهد شد.

bazdid-kermanshah2

وی اظهار داشت: پردیس سینما پیروزی مجموعه ای از واحدهای فرهنگی، هنری و تجاری است که علاوه بر اکران فیلم، میزبان برگزاری نشست های فرهنگی و هنری خواهد بود.

افشین آزادی عدم وجود پردیس های سینمایی را یکی از ضعف های مهم در حوزه فرهنگی دانست و افزود: با وجود تاسیس چندین پردیس سینمایی در شهرهای کوچک و بزرگ کشور، استان کرمانشاه همچنان فاقد چنین امکانی است.

سینما پیروزی کرمانشاه نخستین سینمای این استان با بیش از نیم قرن سابقه که در حادثه زلزله سال ۹۶ تخریب شد، با همت موسسه بهمن سبز به پردیسی ۸ طبقه با ۷ سالن مدرن و مجهز به یک سینمای روباز چهارفصل تبدیل می‌شود. بازسازی این سینمای خاطره‌انگیز که پیش از انقلاب با نام سینما آتلانتیک فعالیت می‌کرد، از اوایل سال آینده شروع می‌شود و تحت قالب یک مجتمع تجاری- فرهنگی چندمنظوره تا سال ۱۴۰۰ به بهره‌برداری می‌رسد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>