سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۹ اسفند ۱۳۹۸ در ۷:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

تماشای رایگان محصولات داستانی و مستند «عماریار» تا ۲۹ اسفند

ammaryar corona

تماشای محصولات داستانی و مستند «عماریار» به دلیل شیوع ویروس کرونا، از ولادت امام علی (ع) تا ۲۹ اسفندماه رایگان شد.

به گزارش سوره سینما، کرونا چند هفته‌ای می‌شود که دانشگاه‌ها و مدارس را تعطیل و بسیاری از مشاغل را به تعطیلی کشانده و مردم را خانه‌نشین کرده است اما این ویروس منحوس، فرصت خوبی هم در اختیار مردم قرار داده است تا به خواندن کتاب و دیدن فیلم‌ها و سریال‌های روز ایران و دنیا روی بیاورند.

از همین رو، «عماریار» به‌منظور همراهی با خانواده‌های عزیز ایرانی، تماشای فیلم‌های داستانی و مستند خود را رایگان کرده است تا خانواده‌ها در این روزها لحظات بهتری را سپری کنند.

ازجمله این آثار که مخاطبان می‌توانند آنها را از طریق سایت عماریار تماشا کنند می‌توان به «عابدان کهنز»، «تهران دمشق»، «ارثیه پدری»، «امیدی ه»، «قائم مقام» و … اشاره کرد.

این شگفتانه «عماریار» با شعار «با خانواده فیلم ببینیم» از روز یکشنبه ۱۸ اسفندماه ، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام آغاز شده است و تا روز ۲۹ اسفندماه ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند محصولات داستانی و مستند مورد علاقه خود را با کد اشتراک ammaryar98 به صورت رایگان در سایت عماریار به نشانی ammaryar.ir تماشا کنند.

گفتنی است، «عماریار» مرجع عرضه تولیدات صوتی و تصویری جبهه فرهنگی انقلاب است که با شعار «با خانواده فیلم ببینید» درصدد انتشار و عرضه محتوای سالم از فیلم‌های مستند در وهله اول و فیلم‌های سینمایی و پویانمایی و فیلم‌های کوتاه، نماهنگ از تولیدات داخل و خارج کشور در وهله دوم می‌باشد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>