سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ فروردین ۱۳۹۹ در ۱۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

محمدرضا شفاه: ساخت فیلم سینمایی «پدری» به بعد از شیوع کرونا موکول شد

shafah

محمدرضا شفاه از به تعویق افتادن ساخت «پدری» به دلیل شیوع کرونا و نیز درخواست برای اکران «دیدن این فیلم جرم است!» همزمان با عید فطر خبر داد.

به گزارش سوره سینما، محمدرضا شفاه تهیه‌کننده فیلم سینمایی «دیدن این فیلم جرم است!» به کارگردانی رضا زهتابچیان درباره زمان اکران این فیلم گفت: ما پیش از این درخواست اکران نوروزی را برای این فیلم داده بودیم که رد شد بعد از آن هم فکر کردیم بازه عید فطر برای اکران «دیدن این فیلم جرم است!» مناسب است اما با توجه به شرایطی که پیش آمده دقیقا نمی‌دانیم روند به چه شکل می‌شود. چون در حال حاضر اوضاع اکران به هم ریخته و تا با بهبود شرایط باید صبر کنیم.

وی افزود: ما به تازگی پروانه ساخت فیلم سینمایی «پدری» به کارگردانی حسین دارابی را هم دریافت کردیم که امیدواریم شرایط بهبود یابد تا بتوانیم پیش تولید را شروع کنیم چون به لحاظ سرمایه و دیگر شرایط، مشکلی نداریم و آنچه ساخت آن را به تعویق انداخته همین وضعیت شیوع ویروس کرونا ست.

شفاه اظهار کرد: «پدری» تم اجتماعی و خانوادگی دارد و داستان آن در دهه ۶۰ روایت می‌شود.

این تهیه کننده سینما بیان کرد: «پدری» با «دیدن این فیلم جرم است» تفاوت‌هایی دارد هرچند معتقدم هر ۲ فیلم روز و بازگوکننده مشکلات روز جامعه هستند.

منبع: خبرگزاری مهر


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>