سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۱۱:۳۰ ق.ظ چاپ مطلب
پیشرفته‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور؛

پردیس «عصر جدید» گرگان تا اواخر خردادماه توسط موسسه «بهمن سبز» افتتاح خواهد شد

asre-jadid-gorgan

پردیس پنج سالنه «عصر جدید» گرگان به عنوان پیشرفته‌ترین پردیس سینمایی شمال کشور تا اواخر خردادماه توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری افتتاح خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، پروژه توسعه سینما «عصر جدید» گرگان به عنوان یکی از با سابقه‌ترین سینما‌های استان گلستان از آذرماه ۹۸ توسط موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری کلید خورد و تا اواخر خردادماه افتتاح خواهد شد. با اتمام پروژه، این پردیس سینمایی با ۵ سالن مدرن به مجهزترین پردیس سینمایی شمال کشور تبدیل خواهد شد.

بر پایه این خبر؛ این طرح در واقع تبدیل سینمای ۲ سالنه‌ موجود به پردیس ۵ سالنه با فضایی شیک و مدرن است. در این توسعه، ظرفیت سینما از ۴۹۰ صندلی به ۶۲۵ صندلی افزایش خواهد یافت. ساخت این سینما با پیشرفت ۸۵ درصدی هم اکنون در مرحله بهره‌برداری قرار دارد.

برخورداری از یک سالن ۲۵ نفره اختصاصی «سینمای کودک» با طراحی ویژه، تغییر کامل زیرساخت‌ها، دکوراسیون، مبلمان، چیدمان صندلی، اصلاح وضعیت نور، صدا، تصویر و … ازجمله ویژگی‌های این سینمای جدید است و با نصب تجهیزات فنی در سال ماه آینده میزبان سینما دوستان گلستانی خواهد بود.

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>