سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ در ۲:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

با ادامه فعالیت شوراهای پروانه ساخت، تولیدات سینمایی از سر گرفته می‌شود

parvaneh-sakht

با آغاز فعالیت شوراهای بررسی و صدور پروانه ساخت، تولیدات سینمایی با رعایت دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا از سر گرفته می‌شود.

به گزارش سوره سینما، روابط عمومی سازمان سینمایی اعلام کرد: «پیرو اطلاعیه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر امکان آغاز فعالیت‌های تولیدی کشور با رعایت ضوابط بهداشتی اعلام‌شده ستاد و با توجه به آغاز فعالیت آثار نیمه تمام دارای مجوز از این سازمان به‌آگاهی متقاضیان دریافت پروانه ساخت می‌رساند که فعالیت شوراهای بررسی و صدور پروانه ساخت، بزودی آغاز خواهد شد و متقاضیان جدید می‌توانند مدارک مورد نیاز را در سامانه سازمان سینمایی بارگذاری کنند.

ضروری است کلیه فعالیتها براساس ضوابط اعلام‌شده ستاد ملی مبارزه با کرونا درباره واحد های تولیدی انجام پذیرد و مسئولیت رعایت این ضوابط با تهیه کنندگان است .

ایجاد شرایط برای رعایت دستورالعمل‌ها اعم از موارد مربوط به رفت و آمد گروه و فاصله گذاری حین فعالیت در زمره حقوق همکاران هر پروژه است که اطمینان داریم تهیه کنندگان محترم نسبت به اجرای آنها اهتمام لازم را خواهند داشت. ضمنا در صورتی‌که ضوابط یادشده رعایت نشود هر یک از همکاران می‌توانند مراتب را برای رسیدگی فوری به اداره کل نظارت بر تولید و یا خانه سینما اطلاع دهند تا ضمن رسیدگی، تصمیم در باره ادامه یا توقف فعالیت پروژه مورد نظر صورت پذیرد.»


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>