سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۲ شهریور ۱۳۹۲ در ۸:۲۱ ق.ظ چاپ مطلب
در انتظار اکران «گناهکاران»/

رویگری هم کارگردان سینما می‌شود/ برنامه‌هایی برای کنسرت

reza-rooygari

رضا رویگری از ساخت فیلم سینمایی «فانوس‌های رنگی» و برگزاری کنسرت در سراسر ایران خبر داد.

رضا رویگری از ساخت فیلم سینمایی «فانوس‌های رنگی» و برگزاری کنسرت در سراسر ایران خبر داد.

رضا رویگری درباره فعالیت‌های اخیر خود به سوره سینما گفت: فیلم‌هایی سینمایی «چهارباندی»، «شاباش» و «گناهکاران» را آماده نمایش دارم. به تازگی برای دو تله فیلم و سریال «معراجی‌ها» قرارداد بسته‌ام. بسیار مشتاق اکران فیلم «گناهکاران» هستم. مطمئنم یکی از موفق‌ترین فیلم‌های  سال‌های اخیر خواهد بود. وی افزود: نقش بسیار خاص و شاخصی را در این فیلم بازی کرده‌ام. فرامرز و پسرش سام قریبیان یک فیلم موفق ساخته‌اند و یقین دارم که مردم ارتباط خوبی با آن برقرار می‌کنند. در حال حاضر مشغول انجام مقدمات برگزاری کنسرت‌هایم هستم. در تمام ایران و مخصوصا شهرستانها کنسرت برگزار خواهم کرد. مردم شهرستان بیش از تهران مشتاق هستند.

بازیگر «اجاره نشین‌ها» اضافه کرد: عاشق ارتباط با مردم هستم. دوست دارم برای همه مردم اجرا کنم. قبل از محرم و صفر چند کنسرت برگزار خواهم کرد. مردم هم به عنوان بازیگر هم به عنوان خواننده من را می‌شناسند. خوانندگی من برای مخاطب تازگی ندارد همه با آن آشنا هستند.

این بازیگر گفت: دلم برای کارگردانی که کارش را خوب بلد باشد تنگ شده. حتی اگر او را نشناسم. دوست دارم در ادامه کار بازیگری‌ام با کسی همکاری کنم که کارش را بلد است. تصمیم دارم امسال فیلم سینمایی بسازم. فیلمنامه‌اش را خودم نوشته‌ام. «فانوس‌های رنگی» درباره نوستالژی‌های کودکی. این فیلم درباره همه چیزهایی است که دوستشان داشتیم ولی از دستشان دادیم. در حال حاضر به دنبال سرمایه‌گذار برای فیلمم هستم. امیدوارم امسال آن را بسازم.

رضا رویگری در فیلم‌های «بوتیک»، «اخراجیها»، «شب بیست و نهم» و … بازی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>