سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۳ خرداد ۱۳۹۹ در ۴:۴۵ ب.ظ چاپ مطلب
به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)؛

مسابقه کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» در کانون برگزار می‌شود

ketab-aftab

همزمان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تهران مسابقه کتاب‌خوانی با عنوان «کتاب آفتاب» را ویژه نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش سوره سینما به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این مسابقه با موضوع روایت زندگی امام خمینی(ره) و به‌منظور آشنایی نوجوانان با زندگی، رفتار و منش بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

بر اساس این خبر کتاب «امام خمینی(ره)» به قلم‌ زنده‌یاد امیرحسین فردی از انتشارات مدرسه به عنوان منبع معرفی شده  است و نوجوانان علاقه‌مند می‌توانند به پرسش‌های چهار گزینه‌ای مطرح شده در پیوست این خبر پاسخ دهند.

بر همین اساس علاقه‌مندان می‌توانند نسخه متنی این کتاب را از نشانی fidibo.com/book/85820 و فایل شنیداری آن با خوانش مجید سعدآبادی را نیز از این نشانی اینترنتی fidibo.com/book/86212 تهیه کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه‌ی کتاب‌خوانی «کتاب آفتاب» تا روز ۲۵ خرداد می‌توانند پاسخ پرسش‌ها را از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ به شماره ۰۹۰۲۴۰۰۱۳۹۶ ارسال کنند.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>