سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ مرداد ۱۳۹۹ در ۱:۴۴ ب.ظ چاپ مطلب

افتتاح سالن روباز «هما» با یاد هما روستا

homa-roosta

اولین سالن تخصصی روباز اجرای تئاتر و کنسرت با ظرفیت ۶۰۰ خودرو با سرمایه گذاری گروه هنری و موسسه تجربه هنر نمایش ساخته شد.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، اولین سالن تخصصی روباز برای اجرای تئاتر و کنسرت به نام زنده‌یاد «هما روستا» بازیگر نام‌آشنای تئاتر، سینما و تلویزیون نامگذاری شده است. این سالن  به سیستم تخصصی صدا ،نور و ال ای دی هایی وسیع تجهیز شده است و دارای استیجی مسقف به ارتفاع ۱۲ متر ، در ابعاد ۵۰۰ مترمربع می باشد تا امکان اجراهایی زنده و با کیفیت، جهت تئاتر و کنسرت فراهم شود.

ایده ساخت این سالن در دوران تعطیلی سالن های تئاتر و موسیقی به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا توسط همایون غنی زاده ارائه و طراحی شده است تا از این طریق هم بخشی از فعالیت های هنری دوباره به حیات خود ادامه دهند و هم مخاطبان از این مکان با رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانند استفاده کنند.

فاز اول پروژه و استقرار سالن «هما روستا» در شهر آفتاب است که ۲ ماه از مراحل ساخت خود را پشت گذاشته است و به زودی افتتاح می‌شود و مدیریت پروژه به عهده محمد قدس است. ظرفیت سالن فوق در زمان اجرای تئاتر یا کنسرت با ماشین حداکثر ۶۰۰ خودرو بوده و در مجموع می تواند پذیرای ۲۰۰۰ نفر‌ در هر رویداد هنری باشد.

نازنین گودرزی مدیر اجرایی، محمد جابری مدیر‌ فنی و امیرحسین بزرگ‌زادگان به عنوان مدیر تبلیغات سالن هما مشغول به فعالیت هستند.

اطلاعات تکمیلی پروژه متعاقبا اعلام می‌شود.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>