سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۷ مرداد ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب
با مساعدت سازمان سینمایی ؛

بدهی سینماداران به پخش‌کنندگان پرداخت می‌شود

sazman cinemayee

از طریق صندق اعتباری امید وام چهار درصدی جهت تسویه حساب پخش‌کنندگان به سینماداران پرداخت می‌شود.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، سیدمحمدمهدی طباطبایی‌نژاد با اعلام این مطلب گفت: پیرو جلسات متعددی که در خصوص بدهی سینماداران به پخش کنندگان داشتیم این لیست نهایی شد که جمع آن شامل سینماهای سراسر کشور شانزده و نیم میلیارد تومان می شود.

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی ادامه داد: این لیست امروز به صندق اعتباری هنر اعلام می شود و مقرر شد از طریق صندق اعتباری امید وام ۴ درصدی جهت تسویه حساب پخش کنندگان به سینماها پرداخت شود.

طباطبایی نژاد با بیان اینکه سینماداران متعهد به پرداخت این بدهی می شوند ادامه داد: این پول باید به چرخه تولید برگردد تا برای دست اندرکاران سینما ایجاد شغل کند و زنجیره تولید تا اکران کامل شود.

وی با اشاره به فعالیت سمفا در سال جاری و عدم جلوگیری از انباشته شدن بدهی سینماداران گفت: قطعا با ساز و کار سمفا این بدهی ها مانند گذشته انباشته نخواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>