سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۸ مرداد ۱۳۹۹ در ۴:۰۰ ب.ظ چاپ مطلب

حضور فیلم کوتاه «بنر» در جشنواره‌‌های بین‌المللی/ روایت زندگی در دوران کرونا

banner

فیلم کوتاه «بنر» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا غلامی که روایتگر زندگی در دوران کرونا است به جشنواره‌‌های بین‌المللی راه یافت.

به گزارش سوره سینما، فیلم کوتاه «بنر» به نوزدهیمن جشنواره SAN DIEGO و سومین جشنواره American Golden Picture Festival  در آمریکا در بخش فیلم های مربوط به قرنطینه این دو جشنواره راه یافت.

این فیلم کوتاه که علیرضا غلامی نوشته و کارگردانی کرده است، شرایط زندگی در دوران همه گیری ویروس کرونا را به تصویر می کشد.

فیلم کوتاه «بنر» تاکنون در هشتمین جشنواره فصلی بین المللی First-Time Filmmaker Sessions در انگلستان شرکت کرده است. این جشنواره ویژه آثار فیلم اولی ها و میزبان کارگردانان و استعدادهای نوظهور در عرصه فیلم سازی است که هر ماه به صورت آن لاین برگزار می شود. در مرحله اول، مخاطبان اولین و دومین فیلم محبوب خود را از میان فیلم های پخش شده انتخاب می کنند و در نهایت فیلم برتر ماه با نظرنهایی داوران متخصص از میان ۵ فیلم منتخب مخاطبان برگزیده و در اکران عمومی سالانه Off Sessions معرفی می شوند.

همچنین، «بنر» در کنار فیلم هایی از ۴۲ کشور جهان در سومین جشنواره بین المللی Jharkhand International Film Festival ((JIFFA در هندوستان نیز حضور دارد. این فیلم کوتاه به سومین جشنواره  Flash berlin Festival در آلمان راه یافته است که این جشنواره نیز به صورت ماهانه فیلم ها را انتخاب و در اکران عمومی سالانه معرفی می کند.

کارگردان فیلم «بنر» که مدت زمان آن ۹ دقیقه است، تاکید کرد: «در کلیه مراحل تولید پرتکل های بهداشتی را به طور جدی جهت تضمین سلامت اعضای گروه فیلمبرداری و تولید رعایت کردیم.»

سایر عوامل تولید عبارتند از: فیلمبردار و تدوینگر:علیرضا غلامی، بازیگران: محمد شریفلو، فریبا عزتی، رسول غلامی، مشاور کارگردان: مهدی کوشکی، مشاور رسانه‌ای: سمیه طیبی، دستیار کارگردان:هادی رشیدی، منشی صحنه: شیدا جوانمرد، صدابردار: رامین غلامی، تدارکات: صفا رضایی، تهیه‌کننده:علیرضا غلامی.

 

 

 


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>