سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۰ ب.ظ چاپ مطلب
خلاصه داستان فیلم منتشر شد/

معیریان «کالسکه» را با کشمکش جلو می‌برد

arash-moayerian

آرش معیریان از کلید زدن فیلم جدید خود «کالسکه» در هفته آینده خبر داد که دارای داستانی پر از ماجرا و کشمکش است.

آرش معیریان از کلید زدن فیلم جدید خود «کالسکه» در هفته آینده خبر داد که دارای داستانی پر از ماجرا و کشمکش است.

معیریان درباره این روزهای خود به سوره سینما گفت: «کالسکه» قصه کشمکش و چالش های بین یک زوج جوان است بر سر اینکه در وطن بمانند یا مهاجرت کنند، ضمن اینکه شرایط اقامت در یک کشور دیگر برای آنان فراهم شده است. در این میان مسائل تازه ای مطرح می شود که موضوع را به سمت و سوی دیگری سوق می دهد.

وی افزود: این روزها در مرحله تست گریم، تمرین بازیگران و انتخاب لوکیشن هستیم، ضمن اینکه متن یک بار دیگر مرور می‌شود و ممکن است کم و بیش تغییراتی داشته باشد. این فیلم یک اثر شهری است و قرار است در آپارتمان و خیابان‌های شهر فیلمبرداری داشته باشیم. متن این فیلم از آرش اسد است و توسط آرش برهانی و قربان محمد پور بازنویسی می‌شود. هفته آینده «کالسکه» را کلید می‌زنیم.

آرش معیریان در پاسخ به این سوال که آیا فیلم را برای جشنواره آماده می‌کند گفت: بعد از اینکه فیلم ساخته شد، برای اکران عمومی یا شرکت آن در جشنواره تصمیم می‌گیرم. فعلا همه تمرکزم روی شروع کار و ادامه آن است.

دانیال عبادی، پریناز ایزدیار، بهنوش بختیاری و مهران غفوریان بازیگرانی هستند که برای بازی در فیلم تازه‌ آرش معیریان قرارداد بسته‌اندمحسن وزیری تهیه‌کننده «کالسکه» است.