سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۵ شهریور ۱۳۹۹ در ۲:۳۰ ب.ظ چاپ مطلب
با مشارکت موسسه بهمن سبز؛

استاندار مازندران: کلنگ بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور در هفته دولت به زمین می‌خورد

ostandar-mazandaran

عملیات ساخت بزرگترین پردیس سینمایی شمال کشور با مشارکت موسسه بهمن سبز در محل سینما «ایران» ساری به زودی اجرایی خواهد شد.

به گزارش سوره سینما، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران در نشست ویژه ساخت پردیس سینمایی حوزه هنری که در استانداری مازندران تشکیل شد، با اشاره به اعتبار ۲۰ ملیاردی در زمینی به مساحت ۵۴۰ متر مربع گفت: عملیات اجرایی این پروژه پس از ایام سوگواری تاسوعا و عاشورای حسینی در شهر ساری آغاز خواهد شد.

وی با تأکید بر ضرورت احداث سینمای چند سالنه در ساری گفت: این اقدام حوزه هنری یک اتفاق خوب در عرصه فرهنگی برای مرکز استان است که اکنون با رفع موانع اداری در مرحله کلنگ‌زنی و عملیات اجرایی قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری مازندران هم در این جلسه گفت: یکی از اصول توسعه، توجه به بخش فرهنگی است و هنرمندان ما در سال‌های اخیر نشان داده‌اند که سرمایه‌گذاری در زمینه هنر، بازخوردهای تأثیرگذار در جامعه و سبک زندگی مردم دارد و بی‌تردید رسیدن به شهری پویا و شهروندان با نشاط  نیاز به توجه مسئولان به ابعاد مختلف فرهنگ دارد.

معصومی گرجی با قدردانی از توجه ویژه استاندار مازندران، پیگیری‌های عباس رجبی شهردار ساری و عباسعلی رضایی فرماندار مرکز استان را در این مسیر مؤثر برشمرد.

شایان ذکر است پروژه پردیس سینمایی ساری در محل سینما «ایران» این شهر با پیگیری‌های حوزه هنری مازندران و مشارکت مؤسسه فرهنگی تبلیغی بهمن سبز و بخش خصوصی، همچنین با همکاری مسئولان شهری و استانی در مرحله اجرایی قرار گرفت.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>