سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۲ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۷ ق.ظ چاپ مطلب
مهرداد فرید:

به گرفتن پروانه ساخت «کورش زنده است» از مدیران جدید امید دارم

mehrdad-farid

مهرداد فرید نسبت به دریافت پروانه ساخت فیلم تازه خود در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

مهرداد فرید نسبت به دریافت پروانه ساخت فیلم تازه خود در آینده نزدیک ابراز امیدواری کرد.

فرید درباره فعالیت های اخیر خود به سوره سینما گفت: پس از «بیتابی بیتا» شروع به کار جدیدی نکردم، تنها فیلمنامه ای ارائه دادم که به دلیل حساسیت برانگیز بودن مضمون ، پروانه دریافت نکرد، اما به حل شدن مشکل آن در دولت جدید و بر اساس دیدگاه معتدل مدیران تازه امیدوار هستم.

فرید ادامه داد: «کورش زنده است» به این موضوع می پردازد که اگر شخصیت عظیم تاریخی مانند کوروش امروز زنده می شد، چه عکس العملی درباره سرزمین خود نشان می داد و آیا باز هم می توانست شکوه و جلال زمان خود را امروز هم داشته باشد؟ من به شرایط نا به سامان امروز نگاه کردم و خواستم با زبان کنایه مسائلی را مطرح کنم. از ابتدا می دانستم دریافت مجوز برای چنین موضوعی کار ساده ای نیست، اما تصمیم گرفته ام تمام تلاش خود را به خرج دهم.

مهرداد فرید پیش از این فیلم های سینمایی «بی تابی بیتا»، «زن‌ها شگفت انگیزند»، «از ما بهتران»، «همخانه» و «آرامش در میان مردگان» را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>