سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۱ آبان ۱۳۹۹ در ۱۰:۰۰ ق.ظ چاپ مطلب

«هشتگ قرنطینه»؛ سریال کمدی شبکه امروز درباره کرونا

hashtag-gharantine

شبکه اینترنتی امروز، سریال کمدی اجتماعی «هشتگ قرنطینه» را با موضوع شیوع ویروس کرونا در پلتفرم آیو به تولید می‌رساند.

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی شبکه، «هشتگ قرنطینه» سریالی تعاملی به کارگردانی بهمن گودرزی و نویسندگی کریم خودسیانی و محصول شبکه امروز اینترنتی است که مرحله پیش تولید و انتخاب بازیگران را سپری می کند.

علی پاکدامن مدیر شبکه اینترنتی امروز با اعلام این خبر گفت: «هشتگ قرنطینه» سریالی آپارتمانی است که با بهره گیری از نظرات و تجربه های مردم به صورت تعاملی تولید خواهد شد. فعلاً بنا داریم حدود ۱۰-۱۵ قسمت از سریال را جلوی دوربین ببریم. در جریان پخش از ایده ها و خاطرات مردم با موضوع کرونا و تجربه هایشان از دوران قرنطینه ناشی از شیوع این ویروس مرگبار در ادامه تولید استفاده کنیم. تلاش داریم ضمن آگاهی بخشی درباره نحوه پیشگیری و گسترش این ویروس بویژه در این برهه حساس که متأسفانه شیوع کرونا افزایش یافته، با هدف تلطیف فضای ناشی از مسائل مرتبط با قرنطینه  و تبعات دست و پنجه نرم کردن مردم با این ویروس، در قالب روایت قصه هایی سرگرم کننده به زبان طنز بپردازیم».

او افزود: «قصه سریال در یک آپارتمان می گذرد که هشت خانوار با کاراکترهایی جالب در آن ساکن هستند و در هر قسمت شاهد اتفاقی خواهیم بود که ممکن است تا چند قسمت آتی هم ادامه یابد. قرار است در ترکیب بازیگران این سریال از تلفیق چهره های جدید و بازیگران پیشکسوت بهره ببریم».

به گفته او، اطلاع رسانی درباره چگونگی حضور علاقه مندان جوان بازیگری در این سریال و نیز طرح نظرات و ایده های بینندگان برای اعمال در داستان بزودی صورت خواهد گرفت.

پخش آزمایشی شبکه اینترنتی امروز که مجوز تولید برنامه های خود را از سازمان صدا و سیما در بستر آیو دریافت کرده است، دوازدهم آبان ماه همزمان با هفته وحدت مصادف با شب میلاد پیامبر مهربانی به صورت لایو در اینستاگرام شبکه و به نشانی اینترنتی emrooztv.net آغاز خواهد شد.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>