سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۱۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۱:۳۸ ق.ظ چاپ مطلب

ساخت دکور فیلم جدید پوراحمد آغاز شد/ «شناسایی» مهرماه کلید می‌خورد

poor-ahmad

پیش‌تولید فیلم سینمایی «شناسایی» به کیومرث پوراحمد با مشارکت انجمن سینمای دفاع مقدس آغاز شد.

پیش‌تولید فیلم سینمایی «شناسایی» به کیومرث پوراحمد با مشارکت انجمن سینمای دفاع مقدس آغاز شد. 

به گزارش خبرنگار سوره سینما- کیومرث پور احمد که مدتی پیش برای فیلمنامه سینمایی «شناسایی» به تهیه کنندگی سعید سعدی  پروانه ساخت دریافت کرده بود،  پیش تولید این فیلم را به صورت جدی آغاز کرد. فیلمنامه این فیلم آماده شده و بازنویسی نهایی آن  توسط کیومرث پوراحمد و حبیب احمدزاده به پایان رسیده است. ساخت دکور این فیلم سینمایی در نجف آباد اصفهان شروع شده است و طبق برنامه ریزی انجام مهرماه پوراحمد فیلمش را کلید خواهد زد.

این فیلم که با مشارکت انجمن سینمای دفاع مقدس ساخته خواهد شد حدود ۹۰ درصد فیلمبرداری آن در نجف آباد انجام می شود. این فیلم در مرحله انتخاب بازیگر است و تا کنون حضور حسین جعفریان به عنوان مدیرفیلمبرداری، محمدمختاری صدابردار و عباس بلوندی طراح لباس و صحنه قطعی شده است.

فیلم جدید پور احمد یک شخصیت محوری دارد که قرار است بازیگر مطرحی برای ایفای این نقش انتخاب شود و تعدادی کاراکتر نیز در فیلمنامه وجود دارند که به احتمال زیاد در بین اهالی نجف آباد که به لهجه مسلط هستند انتخاب خواهند شد. «شناسایی» داستان رزمنده‌ای است که در یک عملیات پایش روی مین می‌رود و ۱۸ روز در خاک عراق گرفتار می‌شود.

این فیلم پس از «اتوبوس شب» دومین فیلم پوراحمد است که به مضمونی با محور دفاع مقدس می‌پردازد. وی فیلم‌های سینمایی «شب یلدا»، «خواهران غریب» و … را کارگردانی کرده است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>