سوره سینما

پایگاه خبری-تحلیلی سینمای ایران و جهان

sourehcinema
تاریخ انتشار:۳۰ آذر ۱۳۹۹ در ۴:۱۱ ب.ظ چاپ مطلب

فیلم سینمایی «غریزه» به کارگردانی سیاوش‌ اسعدی پروانه ساخت گرفت

gharize

«غریزه» عنوان جدیدترین فیلم سینمایی سیاوش اسعدی است که در سکوت خبری مدتی است پیش تولید آن‌ آغاز شده است .

به گزارش سوره سینما به نقل از روابط عمومی پروژه، پیش از این قرار بود اسعدی فیلم سینمایی «مُستوفی» را که یک درام روز شهری است به عنوان اثر تازه خود جلوی دوربین ببرد و در مقطعی پروانه ساخت «مُستوفی» به تهیه کنندگی‌ و ‌کارگردانی سیاوش اسعدی صادر شد ولی با تغییر تصمیم اسعدی ساخت «مُستوفی» به تابستان ۱۴۰۰ موکول شد تا فیلم سینمایی «غریزه»، فیلمی که به گفته او ‌چند سالی است به ساخته شدنش فکر می کند در اولویت ساخت او قرار بگیرد.

فیلمنامه این فیلم به قلم مشترک سیاوش اسعدی و‌ نیما نادری به نگارش در آمده و داستان در دهه چهل خورشیدی روایت می شود و این فیلم قرار است متفاوت ترین فیلم اسعدی تا کنون باشد.

سیاوش اسعدی علاوه بر کارگردانی، تهیه‌کنندگی این فیلم را بر عهده دارد و روزبه معینی به عنوان مجری طرح اسعدی را همراهی می‌کند تا اولین محصول (خانه فیلم اَوستا) ساخته شود.

اسعدی سال گذشته فیلم «درخونگاه» را در اکران داشت که از جمله فیلم‌های محبوب مخاطبان و منتقدان در سال ۹۸ بود و‌ تندیس حافظ (جایزه ویژه هیات داوران) را برای کارگردانی فیلم «درخونگاه» از آن خود کرد.

طراح گرافیک پروژه «غریزه» سیروس سلیمی است.


پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>